Aktivity ČMS na veletrhu Reklama-Polygraf 20.-22.3.2012

Již tradičně garantovala Česká marketingová společnost část doprovodného programu na 19. ročníku veletrhu Reklama, Polygraf 20.-22.3.2012.
První den hned po zahájení proběhla diskuse na aktuální téma role marketingové komunikace v současné ekonomické situaci, další diskusní panel ve formě kulatého stolu seznámil návštěvníky veletrhu s výsledky dlouhodobého výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě a zajímavé diskusní setkání bylo také věnováno nekonečnému příběhu vytváření corporate identity v souvislosti s očekávaným rebrandingem naší země.
Na veletrhu se sešli představitelé a členové regionálních klubů ČMS a také hodnotitelská komise soutěže Marketér roku.

prof T 2 řez diskuse

V rámci veletrhu se také uskutečnil slavnostní křest již čtvrtého vydání knihy Psychologie reklamy, kterého se kromě hlavní autorky doc. PhDr. Jitky Vysekalové, Ph.D., prezidentky ČMS, zúčastnili také ostatní spoluautoři a zástupci nakladatelství Grada, kde publikace vyšla. Knihu pokřtil ředitel veletrhu Zdeněk Sobota.

 křest  JV

 


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague