ČMS a soutěž firemních publikací Zlatý středník

PR Klub vyhlásil výsledky 10. jubilejního ročníku soutěže Zlatý středník 2011. Porota tentokrát hodnotila 137 publikací,
on-line prezentací, newsletterů a textů v 11 kategoriích. Počet přihlášených publikací vzrostl od loňského roku o 29 %. Přihlášená periodika hodnotily 3 poroty a to porota pro tištěná periodika, elektronická média a texty, celkem v soutěži hodnotilo 23 porotců.  Jedním z porotců byla také prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová.

Porota také udělila Zvláštní ocenění za nejlepší grafickou úpravu, titulní stranu, za hodnocení efektivity, Zvláštní ocenění Zlaté litery za přínos v úvodnících, Cenu České marketingové společnosti a Cenu Marketingového klubu ČR. Kromě ocenění také udělila certifikáty vysoké profesionální úrovně TOP Rated, které získalo 29 % přihlášených publikací a certifikáty kvality Rated, které získalo 40 % publikací.

„Nárůst počtu přihlášených publikací nás velmi potěšil, obzvláště pokud jde o 10. jubilejní ročník. Do jisté míry to také naznačuje stabilizaci v oblasti marketingové komunikace, resp. firemních publikací, ať už jde o ty tištěné či elektronické. Mezi nejvýše oceněnými se objevily nejen tzv. známé tváře, ale i řada zcela nových dosud neoceněných titulů, kteří předčili i dříve oceňované publikace,“ dodává Jana Girgašová, garant Zlatého středníku 2011.

Soutěž je podporována následujícími partnery: hlavním mediálním partnerem se stal časopis Marketing & Média, dalšími partnery byli Grada, Forbes a HR Management, odbornými partnery pak byli společnosti a sdružení Actum, APRA, Asociace.BIZ, Česká marketingová společnost a Marketingový klub ČR.

Cena České marketingové společnosti byla udělena titulu Universalia, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague