PHD, a.s.

Poskytujeme služby mediálního plánování a nákupu pro lokální i mezinárodní klienty.

Síť mediálních agentur PHD zahrnuje 70 poboček v 60 zemích po celém světě s ústředím v Londýně. PHD byla založena před 20 lety ve Velké Británii a je známa pro své strategické plánování včetně Neuro planningu či nástroje ETNA  – několika cenami ověnčeného plánovacího frameworku.

V ČR vznikla PHD přejmenováním z MediaWise v dubnu 2006, její kořeny lze sledovat do roku 1998. V Praze má cca 40 zaměstnanců a patří mezi pět největších mediálních agentur na českém trhu. Pracuje pro řadu přímých zadavatelů reklamy i reklamní agentury. Mezi její klienty patří Unilever, Komerční Banka, Ferrero, Jan Becher Pernod Ricard, Budějovický Budvar, spolupracuje s agenturami Mark/BBDO, TBWA, DDB, Fabrika, AG Geronimo, Comtech a řadou dalších značek.

V jediné tuzemské kreativní mediální soutěži FLE Media Awards zaznamenala agentura PHD úspěchy ve dvou ročnících po sobě. V roce 2009 zvítězila v kategorii Nejlepší využití TV s kampaní pro nápoj Becherovka Lemond a v roce 2010 v kategorii Nejlepší využití tisku s kampaní Flexibilní hypotéka pro Komerční banku.  PHD rovněž provozuje zpravodajský server o médiích a mediálním plánování Mediaguru.cz.

PHD patří do komunikační skupiny Omnicom Group.


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague