Grada nabízí

Time management
Jak se stát pánem svého času
Beatris Uhlig
Řízení času neboli time management je důležitou dovedností, díky které se vám podaří dosahovat vašich cílů v pracovním i osobním životě. Praktická příručka plná návodů, rad a příkladů je určena manažerům, obchodníkům, podnikatelům a všem, kteří chtějí efektivněji využívat svůj čas. V testech v knize zjistíte, kdo jsou "zloději" vašeho času, a tedy jak můžete svůj čas ušetřit. Natrénujete si metody klasického time managementu a naučíte se, jak efektivně zvládat zdlouhavá jednání, rušivé telefonáty, emaily či komunikaci s kolegy. Dozvíte se, jak účinně a cíleně plánovat a jednat s orientací na výsledky. Díky větší efektivnosti tak získáte čas na opravdu důležité věci.
160 stran, 198,- Kč

 

 grada obal 8

Komunikační a jiné měkké dovednosti
Soft skills v praxi
Stefan Mühleisen, Nadine Oberhuber

O úspěchu člověka v pracovním i osobním životě často rozhodují tzv. měkké dovednosti neboli soft skills. Jedná se o schopnost úspěšné komunikace a spolupráce s různými typy lidí, schopnost přesvědčit, vcítit se a zvládat konflikty, schopnost vést a motivovat jiné lidi. Kromě této mezilidské složky měkké dovednosti zahrnují i schopnost řízení a organizace sebe samého, sebejistotu, odolnost vůči stresu, orientaci na výsledek, sebemotivaci, zodpovědnost či připravenost zvládat rizika. Třetí část měkkých dovedností se vztahuje ke zvládání úkolů, týká se přesvědčivé prezentace a vyjednávání, kreativního řešení problémů, vedení porad, efektivního zacházení s časem, zpracování informací či přípravy rozhodnutí.
190 stran, 229,- Kč

 

 grada obal 7

Rétorika a prezentace
Emil Hierhold

Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky, kteří přednášejí, lektorují či jinak veřejně vystupují. Kniha je výjimečná tím, že nabízí velké množství konkrétních ukázek, jak pracovat se slovy, písmem a obrazem. Poskytuje mnoho praktických rad, návodů a tipů, jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu, jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla, jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata, jak používat technické prostředky při prezentaci, jak zvládnout nepříjemné otázky a nepříznivé reakce od publika a mnoho dalšího.
400 stran, 549,- Kč

 

 grada obal 6

Poznejte své silné a slabé stránky
Boris Brenner, Frank Brenner

Realistické sebehodnocení je základem úspěšného stanovení cílů a plánů ve vaší kariéře. V knize naleznete krátká a jednoduchá cvičení, díky nimž si vypracujete profil svých silných a slabých stránek. Zjistíte, jaké jsou vaše odborné dovednosti, jak zvládáte komunikaci s ostatními lidmi a jakými metodickými a mediální schopnostmi se můžete prokázat. Dále se dozvíte, jaké jsou vaše osobní vlastnosti - kreativita, flexibilita, motivace apod. Jednoduché testy vám pomůžou naplánovat si další kroky - od stanovení cílů až k jejich úspěšnému dosažení. Nakonec se dozvíte, jak si určovat vlastní rozvoj či co jsou assessment centra. Praktická a čtivá příručka nabízí nejen řadu jedinečných rad, návodů, cvičení a testů, ale také příkladů z praxe.
176 stran, 229,- Kč

 

 grada obal 5

Sociologie trochu jinak
Lukáš Urban

Publikace Sociologie trochu jinak je přehlednou, systematickou, ale čtivě napsanou učebnicí sociologie. Autor čtenářům nabízí příběh o společnosti, který tematizuje základní sociologické otázky a vrcholí několika pojednáními o rozporuplné emancipaci člověka, jeho přáních, snech, strachu a nejistotách. To vše v kontextech každodenního života na počátku 21. století
208 stran, 279,- Kč

 

 obal grada 3

Psychologie a sociologie ekonomického chování
Zuzana Hubinková a kol.

Publikace představuje odlišný úhel pohledu na relativně známá témata ekonomie, za nimiž stojí řada podnětných psychologických, sociologických i filozofických otázek. Měla by být určitým vodítkem k zhodnocení společensko-ekonomické situace v širších souvislostech, ale i literaturou, která pomůže při uchopení interdisciplinárních témat. Autoři se zaměřili nejen na ekonomické chování lidí, ale také na jejich prožívání v rámci mnoha ekonomicko-společenských změn. Knihu jistě ocení studenti i odborníci, kteří tak získají dokonalý přehled o řadě ekonomických témat z hlediska psychologie a sociologie.
280 stran, 359,- Kč

 

 grada obal 4

Jak z dobré firmy udělat skvělou
Jim Collins
PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými.
304 stran, 398,- Kč

 

 knihy_32

Zásady mezilidské komunikace
De Vito Joseph. A.
Nové vydání nejprodávanější publikace o mezilidské komunikaci se prakticky a čtivě zabývá komunikací mezi lidmi, komunikací v malých skupinách a veřejným projevem, a to s důrazem na rozvoj komunikačních dovedností, kritické myšlení, naslouchání, moc, etiku a kulturní aspekty. Manažeři, lektoři, psychologové, personalisté, studenti a ostatní zájemci o oblast mezilidské komunikace v knize získávají skutečně zajímavý, ale zároveň odborně erudovaný text zaměřený na využití dovedností mezilidské komunikace v reálném životě a na pracovišti. Od problematiky vnímání, naslouchání, verbálního a neverbálního sdělení přes efektivní konverzaci a zvládání konfliktů, mezilidské vztahy, komunikaci v malých skupinách až po přípravu a přednes veřejného projevu, informativního a přesvědčovacího projevu.
512 stran, 590,- Kč

 

 knihy_31

Komunikace a prezentace
Jiří Plamínek

V knize uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
176 stran, 229,- Kč

 

 knihy_30

Strategický marketing
Dagmar Jakubíková
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
272 stran, 349,- Kč

 

 knihy_29

Úspěšný projektový manažer

Richard Newton

Zeptáte-li se zkušených projektových manažerů, co odlišuje průměrné projektové manažery od těch nejlepších, zřídka vám řeknou, že je to zvládnutí formálních metod řízení projektů. Spíše se dozvíte veřejné tajemství, že dobrý projektový management je o tom, jak pracujete, jaký dokážete mít vliv a jak komunikujete s lidmi. Tato praktická a čtivá knížka, která je bestsellerem v západní Evropě, se právě tímto zabývá - poradí vám, jak skutečně úspěšně zvládnout řízení projektů v reálné praxi. Dozvíte se, co vlastně znamená úspěšná realizace projektu, jak porozumět, kdo jsou vaši zákazníci v projektu, co chtějí a jak s nimi nejlépe komunikovat, jak zjistit, co skutečně je vaším projektem, jak projekt nastartovat, jaké jsou ideální a nevhodné styly komunikace a práce, jak projekt řídit a jak dostat z projektového týmu to nejlepší. V knize najdete i přehled nejdůležitějších nástrojů a technik, a také rady, kdy a jak projekt bez milosti "zavřít". Ať už jste začínajícím či zkušenějším projektovým manažerem, tato kniha vám ukáže, jak se stát trvale úspěšnými projektovými manažery, schopnými opakovaně realizovat projekty včas a v rámci rozpočtu.
264 stran, 349,- Kč


 

grada 1

99 tipů pro úspěšné vedení lidí

Hartmut Laufer

Hledáte rychlou a účinnou pomoc při zvládání naléhavých problémů týkajících se vedení lidí? Chcete se zlepšit ve vedení a řízení svých podřízených? V tomto praktickém a přehledném pomocníkovi najdete účinné rady a náměty, jak úspěšně zvládat typické situace týkající se vedení podřízených pracovníků, jak jednat v různých každodenních i méně obvyklých okamžicích. Dozvíte se, jak rozvíjet své řídící dovednosti, jak najít správný styl vedení, jak své podřízené spolupracovníky účinně orientovat na cíle, jak je motivovat, zvládat jejich námitky a odpor, jak získávat jejich důvěru a delegovat jim větší odpovědnost, jak spolupracovníky kontrolovat, hodnotit a vést s nimi různé pracovní rozhovory a jak vést pracovní porady. Tato kniha je nejlepším přítelem každého manažera.
168 stran, 229,- Kč


 

knihy_03

Marketing služeb - efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Nové vydání je zcela přepracováno, obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, nově jsou zařazeny kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a aktualizovány jsou příklady, na nichž je prakticky demonstrován obsah jednotlivých kapitol.
232 stran, 298,- Kč


 

 

knihy_06

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy

Nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů

Milena Tvrdíková

Praktická a srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů se seznámí s organizační přípravou aktualizace IS a ICT, s klíčovými aplikacemi současnosti: správou dokumentů a její podporou, s informačními systémy (IS) pro řízení podniků, aplikacemi pro ukládání a analýzu dat, se zajišťováním datové kvality a významu metadat. Autorka se věnuje i problematice CRM a CPM systémů. Kniha dále informuje o možnostech rozvoje podnikání s ICT, o e-businessu, o základní klasifikaci a očekávaných trendech, a také o bezpečnosti IS, o aktuálních hrozbách a o přípravě bezpečnostní politiky firmy. Velkou předností knihy je srozumitelná, ucelená a přitom stručná deskripce dané problematiky tak, aby byla srozumitelná studentům a uživatelům bez hlubších znalostí informatiky, kteří mají zájem o zvýšení kvality podnikatelských a obchodních procesů využitím ICT.
176 stran, 229,- Kč


 

 

knihy_08
Rétorika a komunikace - 14. vydání

Dieter-W. Allhoff, Waltraud Allhoff

Chcete vyjádřit to, co máte na mysli, co nejlépe, aby vám partneři v rozhovoru rozuměli a mohli s vámi diskutovat? Rádi byste lépe rozuměli argumentům a sami dokázali efektivněji argumentovat? Potřebujete se naučit lépe naslouchat svým partnerům v rozhovoru? Pomůžeme vám nahlédnout do všech oblastí aplikované rétoriky. Naučíte se rozumět řeči těla, volnému projevu, správně argumentovat a vést rozhovor. Spolu s námi si vytvoříte předpoklady k tomu, abyste v situacích rozhovoru a mluveného projevu dokázali vědomě a sebekriticky kontrolovat vlastní chování. Rétorika a komunikace pro vás již nebudou jen cizími slovy!
200 stran, 299,- Kč


 

 

knihy_02
Manažerské účetnictví

Mojmír Hradecký, Jiří Lanča, Ladislav Šiška

Autoři komplexně popisují manažerské účetnictví jako systém sestávající ze tří základních subsystémů – nákladového účetnictví, rozpočetnictví a kalkulací. Každému subsystému věnují samostatnou kapitolu, ve které jsou představeny charakteristické strukturní prvky a dále následuje výklad metodiky. Kromě těchto stěžejních kapitol nechybí ani začlenění systému manažerského účetnictví do širších souvislostí, kdy je představeno jako dominantní součást podnikových instrumentálních systémů a jsou rozvedeny jeho vazby na systém řízení výroby a na počítačové informační systémy. Podnikoví praktici ocení závěrečný komplexní příklad, jenž na půdorysu jediného zadání propojuje metody samostatně pojednané v předchozích kapitolách. Studenti přivítají systémový výklad, výkladový slovníček, či informace, které dosud nebyly v češtině publikovány.
264 stran, 349,- Kč


 

 

knihy_04
Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost

Irena Pilařová

Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat?" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody jak postupovat právě při tak důležité aktivitě, jakou je hodnocení pracovníků. Jejím cílem je seznámit čtenáře především se smyslem a možnostmi jak využít hodnocení zaměstnanců jako efektivního nástroje zvyšování výkonu a motivace a současně ukázat možnosti jak propojit systém hodnocení s dalšími personálními nástroji, jako je například odměňování a rozvoj zaměstnanců. Publikaci jistě ocení mnozí výkonní manažeři a personalisté, kteří se zajímají o různé přístupy k hodnocení zaměstnanců a konkrétní návody jak vést hodnotící pohovor.
128 stran, 169,- Kč


 

 

knihy_01
Investiční strategie pro třetí tisíciletí - 5. vydání

Pavel Kohout

Páté, přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. Jde zejména o změnu trendu inflace a měnové politiky ve vztahu k výnosům dluhopisů, akcií a nemovitostí.

Autor poskytuje čtenáři čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a psychologii investování. Publikace vysvětluje principy moderní investiční teorie, přičemž nevyžaduje ze strany čtenáře znalost ekonomie nebo matematiky. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Nové vydání věnuje zvýšenou pozornost neefektivním trhům, včetně modelu bublin a davového chování. Na četné žádosti čtenářů je rozšířena a aktualizována kapitola věnovaná důsledkům přijetí eura. Zcela nová je kapitola Aktivní investiční management.
Tento investiční bestseller je určen laikům i profesionálům – finančním a pojišťovacím poradcům, pracovníkům bank a investičních společností.
288 stran, 349 Kč


 

 

knihy_05
Marketing kulturního dědictví a umění

Radka Johnová

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
288 stran, 349,- Kč

 

knihy_07

PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague