Emoce a ženy v marketingu

Ve středu 15.1.2014 proběhlo v Golem Clubu Na Perštýně 18, Praha1, 72. klubové setkání Franchise Clubu.
Ve Franchise Clubu se pořadatelé snaží v duchu klubového sloganu "poznat - pochopit - použít" zprostředkovávat zajímavé a moderní marketingové trendy. Mezi ně určitě patří emoční marketing (EM) a marketing pro ženy (M2W). K jejich představení jsme pozvali první dámu českého marketingu docentku Jitku Vysekalovou (právě v těchto dnech jí vychází kniha EMOCE V MARKETINGU - JAK OSLOVIT SRDCE ZÁKAZNÍKA) , aby nás právě ona zasvětila do tajemství využití emocí při prodávání a pomohla nám lépe porozumět ženě jako budoucímu zákazníkovi číslo 1.


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague