Úspěšné završení jarních seminářů

23. dubna 2015 od 14 do 17 hodin proběhl v Klubu Lávka na Novotného lávce 1 v Praze 1 již čtvrtý seminář z cyklu FENOMÉN ZNAČKY.

Nejprve vystoupili na téma JÁ JAKO ZNAČKA - Karel Voříšek a Jitka Vysekalová, autoři nové publikace Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu. Oba dva velmi osobitým barvitým způsobem alespoň ve stručnosti přítomné zasvětili do umění vyniknout ve světě těžké mediální a marketingové konkurence a představili společné knižní dítko úspěšně vstupující na přeplněný informační trh. Že to dovedou, přesvědčili nejen přítomné, ale řadu čtenářů, kteří si chytrou a zábavnou publikaci zakoupili.

Osvědčený lektor Tomáš Cimbota ukázal, co všechno může kohokoliv z nás potkat v souvislosti se značkou na internetu. Zaměřil se i na diskutované téma domén a jejich střetu s ochrannými známkami.

V poslední části byla přítomným nabídnuta "ochutnávka" hned několika značek. Na jejich příkladech demnonstroval Tomáš Hejda z agentury PR MOLLO jak uvést značku do povědomí, co dělat, když se něco pokazí, jak vystoupit ze stínu konkurence.

Jarní cyklus seminářů věnovaný problematice značky sice skončil, ale přítomní frekventanti i lektoři se shodli, že by se v podobných setkáních mělo pokračovat a věnovat pozornost závažným otázkám spojeným s marketingovými aktivitami v různých sférách.

   
 
 
 
 
 

     

 
 
   
   
   
 


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague