Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky jubilejního 10. ročníku soutěže Marketér roku 2014

V podvečer 21. května 2015 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže jubilejního 10. ročníku Marketér roku 2014. Večerem provázel excelentní moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou  zpříjemnil večer všem zúčastněným. Svým inteligentním humorem pobavil publikum také Jan Vodňanský. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v  působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

Na zahájení večera převzal z rukou prezidentky ČMS Jitky Vysekalové cenu Čestný marketér roku 2014 prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., dlouholetý viceprezident České marketingové společnosti a předseda hodnotitelské komise soutěže Marketér roku

103

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký delfín – hlavní cena soutěže:
Mgr. Tomáš GREGOŘICA, Škoda Auto, a.s., manažer marketingové komunikace – za úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing

18a
2

3

Zvláštní cena – Zlatý delfín: 
Ing. Jiří VLASÁK, Kofola, a.s., marketingový ředitel – za projekty podporující úspěšnou strategii rozvojem marketingových nástrojů

m15

m16

Zvláštní cena – Růžový delfín:
Tereza JUREČKOVÁ, Pragulic-Poznej Prahu jinak, o.s., ředitelka – za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu

m25

m24

Zvláštní cena – Zelený delfín:
Ing. Jan BÁRTA, Centrum pasivního domu Brno, ředitel – za projekt podporující odpovědnost marketingu při strategii udržitelného rozvoje

m23

Zvláštní cena prezidia ČMS:
Mgr. Petr Milas,
Státní zemědělský intervenční fond, ředitel odboru – za přípravu a realizaci nové inovační koncepce zadávacích podmínek veřejných zakázek marketingového charakteru v rámci státní správy

m9

Zvláštní cena prezidia ČMS:
MgA. Miloň Terč, Filmová akademie Miroslava Ondříčka v Písku, ředitel školy – za úspěšné dlouholeté vedení školy, její koncepční rozvoj a realizaci mezinárodních vzdělávacích vysokoškolských programů

 m22

Malí delfíni: 

Ing. Radek FROULÍK, Ph.D., JEDNOTA, spotřební družstvo, marketingový ředitel – za významný počin v podpoře regionálních potravin a inovace značky
m19

Ing. Zdeněk JAHODA, Emco, spol. s r.o., generální ředitel – za komplexní přístup k rozvoji produktové politiky

mh23

Ing. Jiří KEJVAL, Český olympijský výbor, předseda – za přínos marketingu k podpoře sportu v ČR

Ing. Tomáš LIPTÁK, Rodinný pivovar BERNARD, a.s., marketingový ředitel – za trvalý přínos v kreativní a integrované produktové a komunikační politice
m20

Ing. Miroslav PAVEL, Akademie Literárních novin, spol. s r. o., majitel – za ojedinělý přístup k marketingu v oblasti vzdělávání

m0

Ing. Dana PLÍHALOVÁ, Znak Malá Skála, ředitelka závodu – za komplexní uplatnění marketingové strategie v družstvu Znak

m21

Diplom za nominaci:

Ing. Zdeněk Blažek
Dřevojas, v.d. Svitavy
Mgr. et Mgr. Miloslava Christová      

Magistrát města Pardubic
Mgr. Aleš Koutný, MBA                       

Kulturní centrum Průhon
Bc. Renata Rýglová                             
Zdravotní pojišťovna MV
Petr Tureček                                          

CeWe Color, a.s.
Martin Wanke                                        

AT Computers, a.s.

m17  m18  

mh22  m27


Mladý delfín:

kolektiv studentek z Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Zuzana Coňková, Martina Lelková, Markéta Lipavská za kreativní řešení praktického úkolu na téma Komunikace ČR v zahraničí pod názvem projektu Pojďme si hrát   

m14 
mh14

Diplomy za účast v soutěži:

Kolektivy studentů z UTB ve Zlíně, VŠE v Praze a Vysoké školy finanční a správní v Praze

106 
109
  110  112

Atmosféra večera byla příjemná, umělci vynikající, pozdní příchody tolerovány (ani letadlo není dost rychlé, aby dopravilo včas držitele Zlatého delfína), drobné chyby napraveny, moderátor obdivován, přítomné dámy taktéž, sponzoři stědří, hostesky pozorné, květiny rozdány, závěrečný raut hojný a chutný.
Co více si přát? Snad jen to, aby další desítka soutěží byla alespoň tak úspěšná, jako doposud, a cena největší padla do rukou nejpovolanějších.

 
mh9  mh10 

m1  mh21  

114  m4 

mh7  115

mh6  mh15

m7
  mh5  

m6  m10 

mh4  m3 

mh12  113

mh17  mh13 

mh8  m5
 
5a  4a

O překrásnou květinovou výzdobu sálu se postaral Svaz květinářů a floristů, hodnotné dárky, které si soutěžící odnášeli společně s cenami, byly příspěvkem četných, většinou přítomných sponzorů.

Autoři fotografií:
Luboš J. Marek, Josef Kroupa
Milada Hábová, Petra Olivová


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague