Březnový seminář KUM řešil otázku jak zefektivnit výuku marketingu

První letošní setkání Klubu učitelů marketingu se uskutečnilo 16. března 2017 v Praze, na půdě Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Za účasti kolegů z patnácti univerzit, vyšších či středních odborných škol a tří specializovaných institucí, se účastníci věcně zamýšleli nad otázkou, jak podpořit efektivitu výuky marketingu a komunikace.

Úvodní část semináře se věnovala možnostem využití simulačních metod pro výuku, a zkušenostem, které mají v této oblasti pedagogové na VOŠ v Plzni a VUT v Brně. O těchto a dalších možnostech se diskutovalo společně s projektovým ředitelem neziskové vzdělávací organizace JA Czech, kterou jako českou kancelář Junior Achievement založil v roce 1992 pan Tomáš J. Baťa. 

V následujícím bloku byly řešeny možnosti nekomerčního využívání profesionálních nástrojů analýzy a správy komunikace na sociálních sítích v procesu výuky. Byla poptávána spolupráce univerzit na vývoji systémů české společnosti Socialbakers, která se analytikou sociálních sítí zabývá. I tato oblast se setkala s vysokým zájmem pedagogů a četné výměny kontaktů indikovaly nemalý zájem o účast v těchto projektech.

Třetí tematický blok byl orientován k využívání tzv. otevřených dat jako nástroje marketingu a komunikace. Nové technologie související s informacemi nabízí řadu možností využití nejen ve firemní praxi, ale i v procesu výuky. Rovněž zde se téma setkalo s vysokou pozorností a vyvolalo širokou diskusi.

Celý seminář se nesl v příjemné atmosféře a setkání kolegů z různých škol a univerzit bylo kolektivně přátelské i vysoce osobní.

Libor Nečas – Klub učitelů marketingu
Petra Koudelková – FSV Univerzity Karlovy 

3  2

1


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague