Která česká značka je ta „nej“ …?

Výsledky již druhého ročníku ankety Česká značka byly vyhlášeny na slavnostním večeru v Rezidenci primátorky hlavního města Prahy 22. listopadu. Jedná se o společný projekt sdružení Czech Top 100 a výzkumné agentury Gfk, který si klade za cíl podporovat, rozvíjet a „opečovávat“ českost. Projekt se zaměřuje na to, která česká značka nebo společnost se během posledních 12 měsíců svým nezaměnitelným způsobem nejvíce vštípila do povědomí české veřejnosti, rovněž tak které české značky považují Češi za tradiční a na které z nich jsou nejvíce hrdí.

A které české značky a její představitelé mohou být na sebe letos právem pyšni?

V kategorii Česká značka, která nejvíce zaujala v posledních 12 měsících, je vítězem značka Kofola. Pomyslnou stříbrnou medaili získává Škoda a bronz Airbank.  V kategorii tradiční česká značka je vítězem Tatra, na druhém místě pak České dráhy a třetí místo patří značce Čedok. Nejvíce jsou Češi hrdí na značku Čedok, potom České dráhy a Bohemia Sekt. 


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague