Datum od - do
Datum od - do
Zobrazen výsledek: 361 - 365

« Předchozí 1 270 71 72 73 74 75 76 77 78 79 Další »



Public relations jako ovlivňování mínění

Přírůstky | 03. 09. 2008
Jozef Ftorek   Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovatKniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru Více»

Moderní marketingový výzkum

Přírůstky | 03. 09. 2008
Roman Kozel a kolektiv   Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový Více»

10 smrtelných marketingových hříchů

Přírůstky | 03. 09. 2008
Philip Kotler   Jak je rozpoznat a nespáchatSvětoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a Více»

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Přírůstky | 03. 09. 2008
Monika Palatková   Jak získat více příjmů z cestovního ruchuManažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu Více»

Odliš se, nebo zemři

Přírůstky | 03. 09. 2008
Jack Trout, Steve Rivkin   Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídkyZákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské Více»


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague