manažerských hříchů - Jak se manažeři připravují o kariéru, rozum, partnery a zábavu

Klaus Schuster                              Jaké fatální chyby a manažerské hříchy mohou vzít půdu pod nohama i těm nejlepším manažerům a podnikatelům?   Více...


účinných strategií pro obchodní vyjednávání - Jak dosáhnout souhlasu

Günter Greff Teprve získání soulasu dělá vyjednávání úspěšným. Proč se to některým lidem daří lépe než ostatním? Co při vyjednávání funguje, a co ne?   Více...


Co dělat, když firma přestane růst

Steve McKee                                   Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však   Více...


Proč je vzduch zadarmo a panenství drahé

Lukáš Kovanda                               Proč jsou obézní dívky svolnější k rizikovému sexu než jejich atraktivnější vrstevnice? Proč fyzicky atraktivní   Více...


Warren Buffett hovoří (Důvtip a moudrost největšího světového investora)

Janette Lowe                                Warren Buffett je považován za nejdynamičtějšího investrora všech dob. Kniha je plná přemítání o tématech,   Více...


Senior – zákazník budoucnosti

Andreas Reidl                             Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně   Více...


Bude hůř, ale vám bude líp

David Gruber                             Druhé desetiletí 21. století je dobou převratných změn, které se týkají i komunikace. Je tedypotřeba se změnám   Více...


Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret                          Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým,   Více...


Řekněte si maňána! I výkonní lidé potřebují pauzu

Gunter Frank, Maja Storch       Přiznejme si, mnozí z nás neumíme vypnout a říct si: Zítra je taky den, dej si pauzu! Práci, rodinu a volný čas jsme se   Více...


Úspěšný prodej firmy Ve správný čas a za dobrou cenu

Les Nemethy                           Myšlenkami na prodej firmy, odchod do „podnikatelského důchodu“ nebo nástupnictví se v současné době zaobírá velká   Více...


Chování zákazníka – Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Jitka Vysekalová a kolektiv           Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování   Více...


Přesvědčivá prezentace - Špičkové rady, tipy a příklady

Olga Medlíková                               Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své   Více...


Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Hana Lošťáková a kolektiv              Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování   Více...


Image a firemní identita

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš           První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního   Více...


Velký lexikon společenského chování

Vladimír Smejkal, Hana Schelová Bachrachová Velký lexikon společenského chování je nejobsáhlejší publikací o etiketě u nás a najdeme zde odpověď na prakticky   Více...


Mezinárodní marketing

Hana Machková   2., rozšířené a přepracované vydání Seznámíte se s hlavními koncepcemi strategického mezinárodního marketingu (vývozní, globální   Více...


Marketing

Philip Kotler, Gary Armstrong   Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové   Více...


Public relations jako ovlivňování mínění

Jozef Ftorek   Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovatKniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku   Více...


Moderní marketingový výzkum

Roman Kozel a kolektiv   Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový   Více...


smrtelných marketingových hříchů

Philip Kotler   Jak je rozpoznat a nespáchatSvětoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší   Více...


Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Monika Palatková   Jak získat více příjmů z cestovního ruchuManažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu   Více...


Odliš se, nebo zemři

Jack Trout, Steve Rivkin   Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídkyZákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých   Více...


Strategické řízení značky

Kevin Lane Keller   Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového   Více...


Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Martina Blažková   Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení   Více...


Telemarketing v praxi

Květoslava Santlerová   Jak profesionálně telefonovat se zákazníkyJediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním   Více...


Moderní marketing

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong   Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém   Více...


Nekonvenční myšlení

Anja Förster, Peter Kreuz   17 pravidel pro vítězství v byznysuFascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha   Více...


Aktivní CRM

Jarmo R. Lehtinen   Řízení vztahů se zákazníkyPraktická publikace určená obchodním a marketingovým manažerům a studentům VŠ a MBA studií přehledně   Více...


Public relations

Václav Svoboda   Moderně a účinněKomplexní publikace se podrobně zabývá jednou z nejdůležitějších oblastí marketingové komunikace každé společnosti   Více...


Reklama

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš   Jak dělat reklamu - 2., aktualizované a rozšířené vydání Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky   Více...


Vysoce efektivní marketingový plán

Peter Knight   15 kroků k úspěchu v podnikáníAť jste malý podnikatel nebo velká firma, tento praktický průvodce vám v 15 krocích pomůže sestavit   Více...


Psychologie reklamy

Jitka Vysekalová a kolektiv   3., rozšířené a aktualizované vydáníTřetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace   Více...


Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Nirmalya Kumar   Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně   Více...


Jak psát reklamní text

Zdeněk Křížek, Ivan Crha   3., aktualizované a rozšířené vydáníTřetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému,   Více...


Marketingová komunikace

Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh   Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového   Více...


Inovativní marketing

Philip Kotler, Fernando Trias de Bes   Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž   Více...


Marketing management

Philip Kotler   „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách používaná celosvětově i u nás   Více...


další nabídka

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele Jaromír Veber a kolektiv Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti   Více...



PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague