Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Karel Voříšek, Jitka Vysekalová První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla   Více...


Emoce v marketingu / Jak oslovit srdce zákazníka

Jitka Vysekalová a kol. Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu   Více...


Psychologie reklamy – ., rozšířené a aktualizované vydání

Jitka Vysekalová a kolektiv Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení   Více...


Reklama – Jak dělat reklamu – ., aktualizované a doplněné vydání

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš  Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu,   Více...



PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague