PRÁVĚ VYŠLO!!!

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 2/2021 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je  Společenská odpovědnost firem a marketing v současné době.  Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH

Úvodník – Tradiční CSR už nestačí 
doc. Ing. Marie Bohatá, CSc.   

Společenská odpovědnost a udržitelnost uprostřed pandemické krize 
Ing. Lucie Mádlová, Ph.D.

Z PRAXE: Udržitelnost v srdci byznysu podporuje dlouhodobý růst
Ing. Mgr. Magdalena Leimerová

Z PRAXE:  Vy rozhodujete, my pomáháme:
Grantový program na podporu komunit

Pavla Mikešová

ROZHOVOR: Emco chce děti namotivovat k pohybu 
rozhovor s Martinem Jahodou  

Pandemie postavila plány kampaní Greenpeace vzhůru nohama
Bc. Lukáš Hrábek

Jak úspěšně komunikovat společenskou odpovědnost 
Ing. Marie Logrová, Ph.D.

Z PRAXE: Důležitost společenské odpovědnosti firem pandemie jen potvrdila
Ing. Katarína Palečková

Z PRAXE:  Rámec pro funkční implementaci CSR strategie
Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D., Mgr. Karolína Pilátová

Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věří víc než před koronakrizí
Ing. Jaroslav Bílek

Z PRAXE:  Firma OEZ s.r.o., stejně jako Siemens, dbá na minimalizaci dopadů na životní prostředí
Linh Giang Phamová

K DISKUZI: Udržitelnost?
Ing. Jiří Mikeš

K DISKUZI: Boj proti desinformacím
doc. Ing. Michael Kroh, CSc.

GLOSA: Význam společenské odpovědnosti firem – co vyplývá z výzkumů IPSOS?

Recenze:  Svět i náš život se zásadně mění
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

autor obálky Petr Jurča – TServis