Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 2/2021 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Společenská odpovědnost firem a marketing v současné době. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník – Tradiční CSR už nestačí
doc. Ing. Marie Bohatá, CSc.
Společenská odpovědnost a udržitelnost uprostřed pandemické krize
Ing. Lucie Mádlová, Ph.D.
Z PRAXE: Udržitelnost v srdci byznysu podporuje dlouhodobý růst
Ing. Mgr. Magdalena Leimerová
Z PRAXE: Vy rozhodujete, my pomáháme:
Grantový program na podporu komunit
Pavla Mikešová
ROZHOVOR: Emco chce děti namotivovat k pohybu
rozhovor s Martinem Jahodou
Pandemie postavila plány kampaní Greenpeace vzhůru nohama
Bc. Lukáš Hrábek
Jak úspěšně komunikovat společenskou odpovědnost
Ing. Marie Logrová, Ph.D.
Z PRAXE: Důležitost společenské odpovědnosti firem pandemie jen potvrdila
Ing. Katarína Palečková
Z PRAXE: Rámec pro funkční implementaci CSR strategie
Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D., Mgr. Karolína Pilátová
Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věří víc než před koronakrizí
Ing. Jaroslav Bílek
Z PRAXE: Firma OEZ s.r.o., stejně jako Siemens, dbá na minimalizaci dopadů na životní prostředí
Linh Giang Phamová
K DISKUZI: Udržitelnost?
Ing. Jiří Mikeš
K DISKUZI: Boj proti desinformacím
doc. Ing. Michael Kroh, CSc.
GLOSA: Význam společenské odpovědnosti firem – co vyplývá z výzkumů IPSOS?
Recenze: Svět i náš život se zásadně mění
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
autor obálky Petr Jurča – TServis