Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 3/2021 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je On-line marketing a jeho možnosti a meze. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník – O digitální budoucnosti, co už byla
Ing. Petr Uchytil, MBA
On-line prezentace nabízí značkám řadu příležitostí, je efektivní a přesně měřitelná Mgr. Aneta Kapuciánová
Digitalizace jako součást strategie SMB
Bc. Jan Janča
Employer branding
Bc. Petra Nulíčková
Efektivní měření výkonu internetové reklamy v éře botů
Martin Chalupník, Jakub Fulín
adMeter – data pro integraci lokálního i globálního on-linu s off-linem
Mgr. Josef Fišer
Rok 2020 ve znamení on-line života přinesl rostoucí výdaje
do reklamy: 40 miliard Kč
Mgr. Tereza Tůmová, MBA, Ing. Petr Kolář
Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah
PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Virtuálne a hybridné eventy – východisko z núdze alebo udržateľný trend?
Mgr. Edita Štrbová, PhD.
Úvaha Od 2021 dál: Práce s daty a příliš mnoho obsahu
Štěpán Feik
Z praxe Když se vám téměř z hodiny na hodinu zastaví byznys
Ing. Milan Šmíd
Rozhovor On-line audio a podcasting v ČR
Recenze Učící se společnost
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MARKETINGOVÝ GLOSÁŘ
PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Výsledky soutěže Marketér roku 2020
autor obálky Petr Jurča – TServis