PRÁVĚ VYŠLO!!!

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 3/2021 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je  On-line marketing a jeho možnosti a meze.  Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH

Úvodník – O digitální budoucnosti, co už byla
Ing. Petr Uchytil, MBA       

On-line prezentace nabízí značkám řadu příležitostí, je efektivní a přesně měřitelná  Mgr. Aneta Kapuciánová          

Digitalizace jako součást strategie SMB       
Bc. Jan Janča                     

Employer branding
Bc. Petra Nulíčková           

Efektivní měření výkonu internetové reklamy v éře botů
Martin Chalupník, Jakub Fulín   

adMeter – data pro integraci lokálního i globálního on-linu s off-linem
Mgr. Josef Fišer

Rok 2020 ve znamení on-line života přinesl rostoucí výdaje
do reklamy: 40 miliard Kč
Mgr. Tereza Tůmová, MBA, Ing. Petr Kolář       

Podcast marketing se zaměřením na vzdělávací obsah
PhDr. Ladislava Knihová, MBA  

Virtuálne a hybridné eventy – východisko z núdze alebo udržateľný trend?
Mgr. Edita Štrbová, PhD.

Úvaha                       Od 2021 dál: Práce s daty a příliš mnoho obsahu
Štěpán Feik 

Z praxe                     Když se vám téměř z hodiny na hodinu zastaví byznys
Ing. Milan Šmíd      

Rozhovor                 On-line audio a podcasting v ČR

Recenze                     Učící se společnost         
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.  

MARKETINGOVÝ GLOSÁŘ
PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Výsledky soutěže Marketér roku 2020

autor obálky Petr Jurča – TServis