PRÁVĚ VYŠLO!!!

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 4/2021 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je  Marketingový výzkum.  Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH

Úvodník
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

ESOMAR Insights Festival 2021: osobní shrnutí  
Ing. Hana Huntová    

SIMAR: ohlédnutí za rokem 2021 
Ing. Hana Huntová    

Kdy to všechno začalo
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.       

Influencer monitor – periodický výzkum osobností sociálních sítí
Doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.

Udržitelnost je trendy. Vyplatí se však firmám?
Vybrané výsledky výzkumu Ipsos CSR & Reputation Study
Mgr. Markéta Kneblíková     

MARKETINGOVÝ GLOSÁŘ
PhDr. Ladislava Knihová, MBA        

Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní
Doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD. Mgr. Veronika Szabóová, PhD.   

Smíšený mód: testování srovnatelnosti odpovědí
Mgr. Martin Lakomý, Ph.D., Mgr. Barbora Hubatková

Časté chyby při formulaci otázek v dotazníkových šetřeních
Ing. Petra Martíšková, Ph.D.

Od první případové studie uplynulo 100 let
PhDr. Ladislava Knihová, MBA        

e-MOTION: Moc neuromarketingu, emócií a virtuálnej reality aneb čo prinieslo odborné kolokvium
Mgr. Veronika Szabóová, PhD.

RECENZE                  
Jak úspěšně vyjednávat a obchodovat?
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.       

ANKETA
CO SE TVOŘILO V PETŘÍNSKÉM ATELIÉRU?
ZE ŽIVOTA ČMS

autor obálky Petr Jurča – TServis