Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 4/2021 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Marketingový výzkum. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
ESOMAR Insights Festival 2021: osobní shrnutí
Ing. Hana Huntová
SIMAR: ohlédnutí za rokem 2021
Ing. Hana Huntová
Kdy to všechno začalo
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Influencer monitor – periodický výzkum osobností sociálních sítí
Doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.
Udržitelnost je trendy. Vyplatí se však firmám?
Vybrané výsledky výzkumu Ipsos CSR & Reputation Study
Mgr. Markéta Kneblíková
MARKETINGOVÝ GLOSÁŘ
PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní
Doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD. Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
Smíšený mód: testování srovnatelnosti odpovědí
Mgr. Martin Lakomý, Ph.D., Mgr. Barbora Hubatková
Časté chyby při formulaci otázek v dotazníkových šetřeních
Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Od první případové studie uplynulo 100 let
PhDr. Ladislava Knihová, MBA
e-MOTION: Moc neuromarketingu, emócií a virtuálnej reality aneb čo prinieslo odborné kolokvium
Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
RECENZE
Jak úspěšně vyjednávat a obchodovat?
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
ANKETA
CO SE TVOŘILO V PETŘÍNSKÉM ATELIÉRU?
ZE ŽIVOTA ČMS
autor obálky Petr Jurča – TServis