PRÁVĚ VYŠLO!!!

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 3/2022 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Společenská odpovědnost a cirkulární ekonomika.  Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH

Úvodník
Ing. Tomáš David            

Do roku 2040 roztočí ekonomiku Cirkulární Česko
Ondřej Charvát               

Odpovědnost a udržitelnost v e-commerce a prodeji elektrospotřebičů           
doc. Mgr. Ing. Olga Dolínková, Ph.D.     

Lidl se chová odpovědně
Tomáš Myler    

Plnění cílů esg pomáhá prodejním výsledkům 
Lucie Brychtová              

Společenská odpovědnost – globální téma 
Ing. Tereza Novosadová Ocetková

Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Václav Koukolíček

Z PRAXE: Radegast – úspora vody a udržitelnost součástí značky
Ing. Lukáš Klapil              

Z PRAXE: Kovošrot Suda a Rockerka roku-příklad efektivního sponzoringu
Martina Nováková

Z PRAXE: Systematický rozvoj třídění a recyklace odpadu a jeho marketing
Lucie Müllerová

Z PRAXE: Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví 
– guerilla marketing
MUDr., Bc. Jana Kafková, MSc., MBA. a  Mgr., Mgr., Bc. Pavlína Zímová

ROZHOVOR s Jitkou Vysekalovou: Psychologie reklamy: Popáté!
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Marketingový glosář

Recenze:      
Československá republika 1938 – první ministr propagandy

Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Ohlasy na Marketéra roku 2021

autor obálky Petr Jurča – TServis