Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 3/2022 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Společenská odpovědnost a cirkulární ekonomika. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník
Ing. Tomáš David
Do roku 2040 roztočí ekonomiku Cirkulární Česko
Ondřej Charvát
Odpovědnost a udržitelnost v e-commerce a prodeji elektrospotřebičů
doc. Mgr. Ing. Olga Dolínková, Ph.D.
Lidl se chová odpovědně
Tomáš Myler
Plnění cílů esg pomáhá prodejním výsledkům
Lucie Brychtová
Společenská odpovědnost – globální téma
Ing. Tereza Novosadová Ocetková
Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Václav Koukolíček
Z PRAXE: Radegast – úspora vody a udržitelnost součástí značky
Ing. Lukáš Klapil
Z PRAXE: Kovošrot Suda a Rockerka roku-příklad efektivního sponzoringu
Martina Nováková
Z PRAXE: Systematický rozvoj třídění a recyklace odpadu a jeho marketing
Lucie Müllerová
Z PRAXE: Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví
– guerilla marketing
MUDr., Bc. Jana Kafková, MSc., MBA. a Mgr., Mgr., Bc. Pavlína Zímová
ROZHOVOR s Jitkou Vysekalovou: Psychologie reklamy: Popáté!
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingový glosář
Recenze:
Československá republika 1938 – první ministr propagandy
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ohlasy na Marketéra roku 2021
autor obálky Petr Jurča – TServis