Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 4/2022 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Marketingový výzkum. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
ESOMAR kongres 2022: mnoho otázek a jen některé zodpovězené
Ing. Hana Huntová
B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech
Ing. Petr Fusek
STEM/MARK na jaře roku 2022 spustil projekt Výzkum pro byznys
Ing. Klára Horzinková, Ph.D.
„Ad hoc“ výzkum versus průběžné získávání informací
Ing. Jan Spáčil
„The Best Marketing is Education“ Jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu
obsahu aneb edukační marketing v datech
PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Kreativita a její role v procesu prevence vývoje nohou u dětí
Ing. Radomila Soukalová, PhD.
Pohled lidí a pohled statistiky
Kombinování různých typů dat v marketingovém výzkumu
Mgr. Martin Volek
I venkovní reklamu můžete měřit
Michal Tichý
MARKETÉR ROKU JIŽ POOSMNÁCTÉ – Přihlaste své kandidáty do soutěže!
Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní
Mgr. Radek Pileček, Bc. Matěj Šimlovič
Influencer monitor – periodický výzkum osobností sociálních sítí
Doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D. a doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů
Eliška Morochovičová, Kristýna Kamlarová
Recenze: Cirkulární ekonomie a ekonomika
Prof. Ing. Jaromír Veber, CSc., Ing. Petra Králová, Ph.D.
Z PRAXE: Cesta k nákupu elektrospotřebičů u zákazníků v Praze a okolí
Lenka Mastešová
Recenze: Jak zacházet s psychologií v reklamě
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
ZE ŽIVOTA ČMS