Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 1/2023 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Marketingová komunikace. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník
Ing. Jiří Mikeš
30 let výzkumu Češi a reklama
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Aspekty marketingové komunikace generace Z
Doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Specifika marketingové komunikace robotů
Ing. Miroslav Šmíra
Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž
PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA
Technologie v roce 2023 jako cesta k posilování mediálních plánů a zákaznické zkušenosti
Hana Voleková
Prezidentští kandidáti v kontextu archetypálního vůdcovství
Petr Šobotník, Táňa Straková, David Procházka, Richard Utler
Co motivuje různé generace spotřebitelů?
Mgr. Miroslav Paška
Podcast ako content nástroj art marketingovej komunikácie
Mgr. Marek Štosel, Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
Význam komunikačních kanálů v e-commerce
Doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.
Brand aktivizmus – nová norma spoločenskej zodpovednosti
Doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., Ing. Tatiana Leporis
„Ad hoc“ výzkum versus průběžné získávání informací
Ing. Jan Spáčil
Z PRAXE: ASKO – NÁBYTEK v rámci dlouhodobé strategie reaguje na proměny trhu
Andrea Štěpánová
Marketingový glosář
Recenze: Velký bratr se probudil…
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ze života ČMS