Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 2/2023 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Digitalizace v marketingu. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník
Ing. Petr Uchytil, MBA
Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace
PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA & doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
PŘÍKLAD Z PRAXE: Umělá inteligence hledá „Marketéra roku“
Ing. Petr Uchytil, MBA
Artificial Intelligence v rozhlasovém médiu
Rozhovor s Michalem Merendou, programovým ředitelem Hitrádia
AI v marketingové agentuře. Velká věc nebo jen další hype?
Bc. Jan Janča
Česká chuťovka – značka, která si na nic nehraje už 15 let
Ing. Josef Sléha, CSc.
Marketing a reklama v proudu času
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Umělá inteligence: spása nebo nebezpečí pro lidstvo?
Doc. Ing. Michael Kroh, CSc.
Marketingový glosář
Recenze: SPOTŘEBNÍ IMAGINACE STÁTNÍHO SOCIALISMU
REKLAMA V ČESKOSLOVENSKU 1948-1989
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Recenze: MNOHOTVÁRNÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKAČNÍ REALITA
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MARKETÉR ROKU 2022
oficiální vyhlášení výsledků soutěže
Ze života ČMS