Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 3/2023 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Nové trendy v retail marketingu. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
Úvodník
Ing. Tomáš David
Polarity a trendy spotřeby
Doc. Radim Valenčík, CSc.
Využijte sílu data science v retailu
Andrej Winter
Senzorický marketing – to je smyslů plné nakupování
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D, BA (Hons)
Soutěž p.O.P. Star – aneb když hvězdy prodávají
Ing. Jiří Beran, Ing. Michaela Klobásková
Vítejte ve světě automatizovaných objednávek
PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA
AI – Nové trendy v retail marketingu: Transformace zákaznického zážitku
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (článek napsala umělá inteligence)
Místo prodeje v marketingové komunikaci
Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
Veletrhy a výstavy jako informační zdroje spotřebitelské orientace
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
AI – výzvy a rizika pro retail marketing
Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA
Marketingový glosář
Recenze Plakát – dokument doby a tvůrce reklamní kultury Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Z PRAXE Vítejte v nové éře značky Odkolek
Martin Dolský
Z PRAXE Úspěšná výrobní družstva dokazují, že družstevní forma podnikání má co nabídnout i ve 21. století
Mgr. Rodan Svoboda
Z PRAXE Vchodový systém LIBERTY – evropské unikum
Ing. Jana Suchánková
ROZHOVOR Fundraising ve školství Rozhovor s vítězem soutěže Marketér roku 2022
Jak nás vidí marketingová veřejnost – Marketér roku 2022