PRÁVĚ VYŠLO!!!

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 3/2023 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Nové trendy v retail marketingu. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

Úvodník             
Ing. Tomáš David            

Polarity a trendy spotřeby
Doc. Radim Valenčík, CSc.          

Využijte sílu data science v retailu
Andrej Winter 

Senzorický marketing – to je smyslů plné nakupování 
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D, BA (Hons)  

Soutěž p.O.P. Star – aneb když hvězdy prodávají
Ing. Jiří Beran, Ing. Michaela Klobásková               

Vítejte ve světě automatizovaných objednávek  
PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA

AI – Nové trendy v retail marketingu: Transformace zákaznického zážitku 
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (článek napsala umělá inteligence)

Místo prodeje v marketingové komunikaci
Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.             

Veletrhy a výstavy jako informační zdroje spotřebitelské orientace
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

AI – výzvy a rizika pro retail marketing
Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA 

Marketingový glosář
   
               
Recenze                              Plakát – dokument doby a tvůrce reklamní kultury      Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Z PRAXE                               Vítejte v nové éře značky Odkolek
Martin Dolský  

Z PRAXE                               Úspěšná výrobní družstva dokazují, že družstevní forma podnikání má co nabídnout i ve 21. století 
Mgr. Rodan Svoboda   

Z PRAXE                               Vchodový systém LIBERTY – evropské unikum               
Ing. Jana Suchánková   

ROZHOVOR                      Fundraising ve školství  Rozhovor s vítězem soutěže Marketér roku 2022

Jak nás vidí marketingová veřejnost – Marketér roku 2022