Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 3/2019 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je SÍLA ZNAČKY. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Editorial
Ing. Tomáš David
Sociální média a značky na sociálních sítích
doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc., Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Archetypy značky
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design
Ing. Pavel Šmejkal, Ing. Michaela Kleinová, Ing. Vladimír Šmíro
Je značka projektu Západočeské baroko vidět?
Ing. Lucie Bryndáčová, Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Anketa Česká značka
Lenka Harmon
Projekt RESIDOMO „S námi domů“ slaví úspěch. I díky firemnímu rebrandingu
Karel Mayer
Síla značky! Umíte spojit svou značku s příběhem?
Petra Poláchová
Životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj jako produkt,
který je nutno dostat na trh
RNDr. Helena Křepelková, CSc.
Jak připravit studenty oboru marketingová komunikace na život s médii?
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ohlasy na soutěž Marketér roku 2018
Recenze: Manuál copywritingu
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Glosa: BrandZ TOP 100: Nejhodnotnější značkou je nově Amazon
Ta naše „zamilovaná“ reklama.
Jak prodat zboží pomocí té pravé hudební struktury.
Mgr. et Mgr. Andrea Rafajová, Ph.D.
autor obálky Josef Kroupa