Právě vyšlo

Právě vyšlo

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 2/2019 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je MARKETING A MÉDIA. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH

Editorial              
PhDr. Naděžda Krohová

Efektivita investic v médiích – očekávání a fakta  I
ng. Petr Uchytil, MBA

Životní styl dětí a jejich mediální chování
Hana Friedlaenderová

Jak na mediální výchovu?
PhDr. Jan Štolba

PR a sociální sítě jako tahouni marketingové komunikace
Mgr. Karolína Topolová

Zvyky a obavy internetových uživatelů v oblasti (online) zpravodajství
Eliška Morochovičová

Jak chutná česká chuťovka médiím?
Ing. Josef Sléha, CSc.

Mýty o tisku a tiskové reklamě vyvrací již 25 let výsledky (výzkumu MEDIA PROJEKT)
PhDr. Jan Pochman

Recenze:  Špecifický segment marketingovej komunikácie – seniori
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Co očekávají naši zákazníci od marketingu. Očekávání vs. realita
Prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Výsledky soutěže Marketér roku 2018

Projekt „Začněme spolu aneb kolama dolů“ vyvolal u motorkářů zájem o vlastní bezpečnost

Rozhovor s Marketérem roku 2018
Eva Rokytová Z činnosti ČMS

MaK_2-2019_titulka web