Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 4/2019 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je MARKETINGOVÝ VÝZKUM. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Editorial
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
ESOMAR kongres 2019: jedinečná příležitost zjistit kondici oboru a inspirovat se
Ing. Hana Huntová
Prostě jeďte. ESOMAR kongres pro vás bude životní změna.
rozhovor s Janou Proboštovou
PRO VÝZKUM: STĚŽEJNÍ AKTIVITA SIMAR V ROCE 2019
Ing. Hana Huntová
Výzkum rychlý a pomalý
Milan Průša
Při prodeji elektroniky se v POP vyplatí konzistentnost
Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA., Ing. Martin Kingdon
Měření efektivity POP kampaní na prodejně
Andrea Vozníková, Ondřej Karmazín
Kvalitativní marketingový výzkum v cestovním ruchu – případová studie
doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc
Můj dům, můj hrad. Náš domov není jen místo na přespání!
Výsledky jednoho exkluzívního výzkumu
Lenka Harmon
CO SE TANČILO V TANČÍCÍM DOMĚ?
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Glosa: Teorie pro praxi
Lukáš Kotlár
Recenze: 44 dopisů z tekutého moderního světa
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ze života ČMS
autor obálky Josef Kroupa