PRÁVĚ VYŠLO !!!

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 4/2019 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je MARKETINGOVÝ VÝZKUM. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH

Editorial
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. 

ESOMAR kongres 2019: jedinečná příležitost zjistit kondici oboru a inspirovat se
Ing. Hana Huntová               

Prostě jeďte. ESOMAR kongres pro vás bude životní změna.  
rozhovor s Janou Proboštovou          

PRO VÝZKUM: STĚŽEJNÍ AKTIVITA SIMAR V ROCE 2019
Ing. Hana Huntová   

Výzkum rychlý a pomalý
Milan Průša                           

Při prodeji elektroniky se v POP vyplatí konzistentnost 
Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA., Ing. Martin Kingdon          

Měření efektivity POP kampaní na prodejně
Andrea Vozníková, Ondřej Karmazín         

Kvalitativní marketingový výzkum v cestovním ruchu – případová studie
doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc          

Můj dům, můj hrad. Náš domov není jen místo na přespání! 
Výsledky jednoho exkluzívního výzkumu
Lenka Harmon                                  

CO SE TANČILO V TANČÍCÍM DOMĚ?  
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.        

Glosa:  Teorie pro praxi
Lukáš Kotlár  

Recenze: 44 dopisů z tekutého moderního světa 
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.    

Ze života ČMS                      

autor obálky Josef Kroupa