Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 1/2020 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník – Kdo letos vyhraje?
Jan Binar
Češi a reklama 2020
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen
Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA, Ing. Andrea Vozníková
Jak využít znalostí o výdajích do reklamy a jejich očekávaných trendech pro vyšší efektivitu našich budoucích kampaní?
JUDr. Petr Majerik
Ikonická partnerství ikonických značek
PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Trendy na trhu PR
Doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, Ph.D.
Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu
Ing. Ladislav Pátík
Kontrolní mechanismy v dotaznících – tipy, jak je aplikovat v praxi
Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
PLÁN ČINNOSTI KUM-ČMS 2020
Recenze : Image a firemní identita
– pav –
2./111
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Z historie: 30 LET ČMS – časopis Marketing & komunikace
– vys –
Z činnosti ČMS
autor obálky Petr Jurča – TServis