Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 2/2020 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM A MARKETING. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Úvodník
Ing. Tomáš David
NAŠE PLANETA – kampaň Asociace společenské odpovědnosti na podporu globálních cílů a boje proti změně klimatu
Ing. Lucie Mádlová, Ph.D.
Přichází hodina pravdy společenské odpovědnosti firem
Václav Pavelka
Greenpeace – organizace, která měla virální obsah dřív než všichni ostatní
Lukáš Hrábek, Matěj Fišer
Společenská odpovědnost firem není jen konání dobra
Milan Medek
Udržitelný rozvoj – odpovědné podnikání
JUDr. Michaela Chaloupková, MBA
V Arnice pomáháme chránit přírodu a pohnout věci k lepšímu
Ing. Jiří Kaňa
Marketingová komunikace a podpora povědomí o společenské odpovědnosti jako jeden z nástrojů pro oživení českého krasobruslení
RNDr. Helena Křepelková, CSc., Mgr. Monika Škorničková
Zaostáváme v CSR za světem? Příklad nadnárodní společnosti McDonald´s
Bc. Lucie Vrbková, Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Společenská odpovědnost firem a hotelové ručníky
Filip Beneš, MSc.
CSR za časů korony – Příběh, co píše sám život
Klára Šplíchalová
Z HISTORIE ČMS – 30 LET SEMINÁŘE A KONFERENCE
Z historie Kniha o reklamě – jak dělat reklamu, aby se vyplácela
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Hodnotový marketing aneb vyzařování toho, kdo jsme a jakou přidanou hodnotu přinášíme
Ing. Lenka Melicharová, Adam Mika
Doporučujeme RETAIL MARKETING
Česká marketingová společnost ukazuje cestu k úspěchu
PhDr. Naděžda Krohová
Blahopřání k 30. výročí založení ČMS