PRÁVĚ VYŠLO

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 3/2020 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Sociální sítě a marketing. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

Úvodník             
Ing. Radek Hofman       

Datový pohled: Žijeme život on-line? 
Lucie Vlčková, Andrea Semencová        

Využití sociálních médií pro vaši značku, produkt nebo službu               
Tomáš Jindříšek, Milan Zvára    

Inkubátor multimediálnej digitálnej produkcie – recipročný transfer vedy, umenia a kreatívnych priemyslov               
Doc. Lucia Spálová, PhD., doc. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Veronika Szabóová   

Káva s vůní sociální sítě aneb on-line realita současného života                            
Ing. Radek Hofman       

Úspěchy a prohry na minovém poli sociálních sítí         
Štěpán Feik                      

Sociální sítě. Závislost, nebo nutnost?                
Monika Hrubalová         

Twitter jako významný nástroj komunikace     
Jan Synek

5 důvodů, které mohou brzdit úspěch na sociálních sítích        
Ing. Kateřina Rotterová, MBA

Vítejte v Koronamice!
Ing. Michal Kroh, ACCA 22

Recenze:   PR ve dvojím ohni   
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.   

Glosa : Češi a streamovací služby          
MichaL Štěpánek           

Zrození delfína v centru Prahy (Praglu)

Z HISTORIE ČMS – 15 LET MARKETÉRA ROKU

Zasedání hlavního výboru – Do budoucna s nadějí

Veritasimus cestou necestou   Křest knihy IMAGE A FIREMNÍ IDENTITA