Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,
v minulých dnech vyšlo číslo 3/2020 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Sociální sítě a marketing. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
Úvodník
Ing. Radek Hofman
Datový pohled: Žijeme
život on-line?
Lucie Vlčková, Andrea Semencová
Využití sociálních
médií pro vaši značku, produkt nebo službu
Tomáš Jindříšek, Milan Zvára
Inkubátor
multimediálnej digitálnej produkcie – recipročný transfer vedy, umenia a
kreatívnych priemyslov
Doc. Lucia Spálová, PhD., doc. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Veronika Szabóová
Káva s vůní sociální
sítě aneb on-line realita současného života
Ing. Radek Hofman
Úspěchy a prohry na
minovém poli sociálních sítí
Štěpán Feik
Sociální sítě.
Závislost, nebo nutnost?
Monika Hrubalová
Twitter jako významný
nástroj komunikace
Jan Synek
5 důvodů, které mohou
brzdit úspěch na sociálních sítích
Ing. Kateřina Rotterová, MBA
Vítejte v Koronamice!
Ing. Michal Kroh, ACCA 22
Recenze: PR ve dvojím ohni
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Glosa : Češi a streamovací služby
MichaL Štěpánek
Zrození delfína v centru Prahy (Praglu)
Z HISTORIE ČMS – 15 LET MARKETÉRA ROKU
Zasedání hlavního výboru – Do budoucna s nadějí
Veritasimus cestou necestou Křest knihy IMAGE A FIREMNÍ IDENTITA