PRÁVĚ VYŠLO

Vážení členové České marketingové společnosti, milí přátelé, kolegové, příznivci marketingu,

v minulých dnech vyšlo číslo 4/2020 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Marketingový výzkum. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

Úvodník
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.       

ESOMAR Insight festival 2020
Ing. Hana Huntová, doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D. 

Společenská odpovědnost firem: pandemie koronaviru umocnila důležitost moderních technologií 
Markéta Kneblíková                      

Zákaznická spokojenost napříč obory aneb e-shopy patří k lídrům trhu 
Miloš Tengler                                  

Generace nedůvěry
Mgr. Martin Řípa, Bc. Vít Pavliš   

SHARE-CZ (Survey of Health, Ageing and Retirement in Europe v České republice)
Radim Boháček      

Výzkumný trh plný proměn a činnost SIMAR v roce 2020 
Ing. Hana Huntová

Role a význam průzkumů v Kooperativě 
Mgr. et Mgr. Petr Hartoš    

Jak může malý podnik s omezeným rozpočtem lépe poznat své zákazníky?  
Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Martin Paclík         

Jak covid-19 ovlivní spotřebu alkoholu v Česku 
Ing. Marcela Zamazalová, Ph.D., Ing. Oldřich Vávra, CSc.

Dotazníkové šetření k problematice udržitelného cestovního ruchu ve vybrané CHKO  
Doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc.     

Surveytainment: Jak vytvořit opravdu atraktivní on-line dotazník
Ing. Petra Martíšková, Ph.D.        

Recenze: Vidíme dobře vlastní sociálně ekonomickou realitu? 
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.  

30 LET ČMS: ČEŠI A REKLAMA – výzkum postojů české veřejnosti k reklamě   
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

VÝSLEDKY SOUTĚŽE MARKETÉR ROKU 2019