Burda Praha
BURDA Praha
jeden z největších českých vydavatelských domů, působí na trhu od roku 1991. Vydává přes 40 periodických časopisů, jako jsou např. ELLE, Marianne, Apetit, Marianne, Bydlení, Maxim, Marie Claire, InSty-le, JOY, Svět ženy nebo Katka. Zároveň vyprodukuje ročně více než 80 speciálních vydání některých svých titulů. K nejoblíbenějším patří speciály časopisu Marianne, ale také třeba JOY nebo Pošli recept!. Díky širokému spektru lifestylových časopisů si Burda Praha drží dlouhodobě vedoucí pozici v tomto segmentu. Toto know-how bylo již několikrát za sebou oceněno v soutěži Časopis roku.
Generální ředitelka Petra Fundová letos získala v soutěži Marketér roku 2015 pořádané Českou marketingovou společností Zvláštní cenu – Růžového delfína za komplexní marketingový projekt na podporu prodeje produktů a služeb.
Ve firmě je zodpovědná za strategický rozvoj společnosti, případně adaptuje strategii portfolia dle aktuálních podmínek na trhu. V kooperaci s vrcholným managementem rozhoduje o portfoliu všech značek vydavatelství.
více na www.burda

HOLLANDIA Karlovy Vary
byla založena v polovině roku 1991. Tehdy jsme z Holandska dovezli výrobní linku, která nám sloužila mnoho let. Díky našim zákazníkům, kterým Hollandia chutnala, jsme se mohli přestěhovat do vhodnějších prostor a postupně jsme zařízení výrobny inovovali. Od konce roku 2003 jsme v Krásném Údolí v nových výrobních prostorách vybudovaných nákladem přibližně 140 mil. Kč. V současnosti oblíbená značka jogurtů Hollandia v rámci redesignu celé řady jogurtů Hollandia odstartovala ve spolupráci s agenturami PR.Konektor, Konektor Social a Konektor kampaň, která se bude týkat nejdříve Selské řady a následně BIO Selské řady, krémových jogurtů a BIO BiFi drinků. Hollandia se rozhodla oprostit své výrobky Selské řady od aromat, konzervačních látek a zvýšit podíl ovoce v ovocné složce, což vede mimo jiné i k novému designu obalu všech výrobků Hollandia. Zároveň se tím ovocný jogurt Selský řadí na úplnoušpičku v segmentu ovocných jogurtů.

Loučeň, a.s.
Zámek Loučeň je ideálním místem odpočinku pro cestovatele za poučením, zábavou, ale i romantikou. Zámeckými komnatami Vás neprovede obyčejný průvodce, ale kostýmovaný komorník Jeho Jasnosti, případně samotná kněžna. Dozvíte se tak nikoli suchá fakta, ale příběh života na zámku zhruba před sto lety. Až Vás komorník vyprovodí k východu, určitě si nenecháte ujít labyrintárium v zámeckém parku. Soubor deseti zcela rozličných zahradních labyrintů a bludišť je velkou atrakcí, která nás odlišuje od ostatních evropských hradů a zámků. Romantici věnují pozornost především zámeckému parku a jeho exotickým dřevinám, pod nimiž takový piknik chutná obzvlášť znamenitě. Pokud sami sebe mezi romantiky řadíte, možná se zdržíte i přes noc a využijete pohádkového komfortu hrázděného Domečku knížete Alexandra, kde Vás nebude nikdo rušit, nebo dobových apartmánů přímo v budově zámku.
PHD, a.s.
Poskytujeme služby mediálního plánování a nákupu pro lokální i mezinárodní klienty.
Síť mediálních agentur PHD zahrnuje 70 poboček v 60 zemích po celém světě s ústředím v Londýně. PHD byla založena před 20 lety ve Velké Británii a je známa pro své strategické plánování včetně Neuro planningu či nástroje ETNA – několika cenami ověnčeného plánovacího frameworku.
V ČR vznikla PHD přejmenováním z MediaWise v dubnu 2006, její kořeny lze sledovat do roku 1998. V Praze má cca 40 zaměstnanců a patří mezi pět největších mediálních agentur na českém trhu. Pracuje pro řadu přímých zadavatelů reklamy i reklamní agentury. Mezi její klienty patří Unilever, Komerční Banka, Ferrero, Jan Becher Pernod Ricard, Budějovický Budvar, spolupracuje s agenturami Mark/BBDO, TBWA, DDB, Fabrika, AG Geronimo, Comtech a řadou dalších značek.
V jediné tuzemské kreativní mediální soutěži FLE Media Awards zaznamenala agentura PHD úspěchy ve dvou ročnících po sobě. V roce 2009 zvítězila v kategorii Nejlepší využití TV s kampaní pro nápoj Becherovka Lemond a v roce 2010 v kategorii Nejlepší využití tisku s kampaní Flexibilní hypotéka pro Komerční banku. PHD rovněž provozuje zpravodajský server o médiích a mediálním plánování Mediaguru.cz.
PHD patří do komunikační skupiny Omnicom Group.
Czech Marketing Group, s.r.o.
Czech Marketing Group s.r.o. je úspěšnou společností, jejíž strategie je postavena na reflektování aktuálních trendů v oblasti marketingových aktivit. Na trhu působí od roku 2007
Ústav práva a právní vědy
Ústav práva a právní vědy®, o.p.s. je vědecká a vzdělávací instituce. Věnujeme se hlavně publikační i vydavatelské činnosti a poskytujeme kvalitní manažerské vzdělávání v podobě profesních programů MBA.
Studium MBA nabízíme od roku 2005 a od té doby jsme „vychovali“ mnoho managerů na vrcholové úrovni. Absolventi školy nacházejí uplatnění v prestižních tuzemských firmách typu ČEZ, ČSOB, Česká spořitelna, Oracle, apod.
Naše vzdělávací instituce je mezinárodně certifikovaná International Education Society, London (IES). Studenti mají možnost získat mezinárodní certifikát IES (www.iescertifikat.cz ).
ADIV, s.r.o.
Provozovnu firmy ADIV, autorizovaného dealera vozů Škoda, najdete v Opavě a v ostravě. Budete zde příjemně překvapeni kvalitou služeb, a to nejen v oblasti koupě nových i ojetých vozů a servisu, ale i v řadě dalších doplňkových služeb, které je Vám připraven poskytnout ochotný a speciálně vyškolený personál.
Kofola Holding, a.s.
Společnost Kofola je součástí skupiny Kofola, jednoho z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů se sedmi výrobními závody na čtyřech trzích střední a východní Evropy.
OKD, a.s.
OKD je jediným producentem černého uhlív České republice. Těží jej v hlubinných dolech v jižní části Hornoslezské uhelné pánve – v Ostravsko-karvinském revíru. OKD vyhledává, těží, upravuje, zušlechťuje a prodává černé uhlí s nízkým obsahem síry a dalších příměsí. Takové uhlí je vhodné palivo, lze ho využít pro koksování a chemický průmysl a v dalších odvětvích.
Freeboard Česká republika
Společnost FREEBOARD, největší evropský producent propagačních pomůcek prodeje,je již řadu let na trhu obchodní propagace a během nich po světě i v České republice posbírali cenné zkušenosti, ze kterých nyní můžete těžit i vy – naši členové. FREEBOARD je jediná firma v oblasti IN STORE komunikace, která vám nabízí až desetiletou záruku na zakoupené výrobky. A to je už dostatečný důkaz toho, jak důležitá je pro firmu kvalitní výroba našich produktů.
Allegria – Firma na zážitky
Dárky od společnosti Allegria – Firma na zážitky už potěšily desítky tisíc klientů v Čechách a na Slovensku. Jsou držiteli řady prestižních ocenění, které dokazují, že svoji práci dělají poctivě a kvalitně a že zážitky jako dárky jsou tou správnou volbou.
Mc Arthur & Mc Wide, s. r. o.
Mc Arthur & Mc Wide je vzdělávací, personální a poradenská společnost, jejíž součástí je Institut manažerského vzdělávání A&W Business School, který poskytuje manažerské tréninky a vzdělávací programy MBA, BBA a LLM založené na moderních a efektivních principech a postupech, jež lze bezprostředně uplatnit v každodenním manažerském a pracovním životě. Společnost je držitelem několika akreditací a certifikací.
Léčebné lázně Mariánské Lázně a. s.
Společnost Léčebné lázně Mariánské Lázně a. s., je třetí největší společností poskytující lázeňskou péči a hotelové služby v České republice a v současnosti patří mezi nejefektivnější lázeňské společnosti, která se může pyšnit certifikátem TÜV. Společnost Léčebné lázně Mariánské Lázně a. s. jsou státem uznané lázně s dlouholetou léčebnou tradicí a erudicí profesionálního lékařského týmu. Máme uzavřené smlouvy s českými i německými pojišťovnami. Obdržení certifikátu TÜV, je důkazem vysoké kvality poskytované lázeňské léčby a služeb.
ARIES a.s.
512 33 Studenec u Horek 309
Firma Aries byla založena na zelené louce v roce 1991. Zakladateli se tehdy stali manželé Ladislav a Iva Šulcovi. Sídlo společnosti se nachází v podkrkonošské obci Studenec. Charakteristickým rysem této podhorské oblasti je dlouholetá tradice v textilní výrobě. S výhradně českým kapitálem byla v roce 1996 vytvořena akciová společnost Aries.
Hlavní vizí této společnosti je výroba vysoce kvalitního punčochového zboží za příjemnou cenu, které přináší všem zákaznicím hodně dobré pohody. Pro tuto výrobu se využívají vstupní materiály nakupované převážně v zahraničí (Německo, Rakousko, Švýcarsko).
ZOO Dvůr Králové
Patří k nejznámějším a nejkrásnějším zoologickým zahradám u nás. Nachází se v malebném podhůří Krkonoš a její různorodý terén dotváří atmosféru divoké přírody. Domov tu získalo téměř dva a půl tisíce živočichů, kteří mají svůj původ v dalekých zemích a na mnoha kontinentech světa. Najdete zde největší kolekci afrických zvířat v Evropě.
Ředitelkou ZOO Dvůr Králové je RNDr. Dana Holečková
Svaz českých a moravských spotřebních družstev
Svaz českých a moravských spotřebních družstev je zájmové sdružení právnických osob vedené v registru zájmových sdružení právnických osob u Magistrátu hlavního města Prahy podle zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů pod číslem registrace: 9/92.
Sídlem svazu je Praha 3, U Rajské zahrady 3/1912. Identifikační číslo svazu je 032743.
Svaz je právnickou osobou. Vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Členská družstva a jiné sdružené právnické osoby neodpovídají za závazky svazu a svaz neodpovídá za závazky členů. Členstvím nevzniká majetkový podíl členů na majetku svazu.
Svaz je společenstvem členských družstev ve smyslu § 3 odst. 5 zákona č. 301/1992 Sb., O Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR.
Poslání svazu
Posláním svazu je spojovat a zastupovat česká a moravská spotřební družstva a pomáhat jim chránit a uplatňovat jejich oprávněné požadavky. Více: stanovy svazu.
Orgány svazu
Nejvyšším orgánem svazu je konference.
Volenými orgány svazu jsou představenstvo a kontrolní komise.
Statutárním orgánem svazu je představenstvo, které je oprávněno jednat jménem svazu navenek ve všech záležitostech. Jménem představenstva jedná předseda svazu a v době jeho nepřítomnosti místopředseda nebo jiný pověřený člen představenstva. Právní úkony představenstva, pro které je předepsána písemná forma, podepisuje předseda (popř. místopředseda) a další člen představenstva.
Kontrolním orgánem svazu je kontrolní komise.
RYOR
Firmu RYOR založila v roce 1991 ing. Eva Štěpánková. Z původních dvou zaměstnankyň ji postupně vypracovala na 68členný tým s ročním obratem 100 milionů Kč. Ve vlastním výrobním areálu v Kyšicích dnes vyrábí více než 100 druhů přípravků na přírodní bázi a 60 druhů pro kosmetické salony. Je největší soukromou českou firmou vyrábějící kosmetiku.
ICV – Institut certifikovaného vzdělávání
Vysoká profesionalita a programy na míru týmům i jednotlivcům.
Podílíme se na přípravě a rozvoji lidských zdrojů v oblastech vrcholového managementu, středního managementu, obchodu a marketingu, administrativního personálu. Naší silnou stránkou je vysoká profesionalita, variabilita, příprava projektů a tréninkových programů dle potřeb a přání zákazníka.
Pomáháme vytvářet dlouhodobé vize, strategie, cíle a kariérové plány.
Naše spolupráce nekončí ukončením výcviku. Posouváme hranice spolupráce, důvěry a etiky mnohem dále, pomáháme vytvářet dlouhodobé vize, strategie, cíle a kariérové plány.
Ipsos Tambor
psos Tambor patří mezi přední výzkumné full-servisové agentury v ČR a má za sebou více než 15 let činnosti v oblasti výzkumu trhu. V r. 1992 vznikla společnost Tambor, která se po dynamickém vývoji v posledních 5 letech stala v roce 2006 součástí sítě Ipsos – jedné z největších světových výzkumných sítí, která je přítomná ve 42 zemích světa. Ipsos v ČR dnes disponuje cca 100 zkušených pracovníků a specialistů na nejrůznější odvětví i typy výzkumů. Mezi nejžádanější výzkumy patří U&A study, testování komunikace ( Ipsos ASI), výzkumy loajality zákazníků i zaměstnanců (Ipsos Loyalty), mystery shopping aj.Kromě výzkumu trhu nabízí Ipsos Tambor i consulting. Ipsos Tambor je členem profesních organizací ESOMAR a SIMAR a řídí se dle jejich etických principů a metodických pravidel.
Více informací naleznete na www.ipsos-tambor.cz.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Veřejná vysoká škola se sedmi fakultami a dvěma vysokoškolskými ústavy. Profiluje se jako univerzita výzkumná, orientovaná zejména na přírodní, zemědělské a humanitní vědy. Úzce spolupracuje s Ústavy Akademie věd ČR. Kolektivním členem České marketingové společnosti se stala v roce 2008.
Hana Hunt
Marketing & Media Coach
Školící programy šité na míru
Specialista na marketing a komunikaci
Věřím, že jediný efektivní způsob jak zavést do týmu nové, inovativnější a efektivnější postupy je vytvářet školení či workshopy specifické pro danou firmu, s dobrou přípravou před akcí, promyšleným obsahem a akčním plánem, který nové poznatky uvede do praxe.
- Mohl by být váš marketing a komunikace více efektivní?
- Víte jak efektivně spolupracovat s agenturami?
- Jaký model integrované komunikace je pro vás vhodný?
- Je váš tým připraven na svou rozšířenou či změněnou roli?
- Jak může být vztahový marketing zapojen do vašeho marketingového programu?
- Jaké jsou vaše strategické plány na další období?
Jak získat maximum od své mediální agentury?
Mnou připravené programy
- Nabízím semináře a workshopy připravené tak, aby vyhovovaly specifické situaci a konkrétnímu týmu, citlivě uzpůsobené kultuře vaší firmy a danému úkolu.
- Interaktivní, praktické workshopy, koučování či semináře jsou zaměřené na výsledky a přímo aplikovatelné do praxe.
- Design programu respektuje specifika vzdělávání dospělých. Jsem průvodce na cestě hledání toho nejlepšího pro splnění daného úkolu spíše než hlasatel jednoduchých obecných pravd.
- Podporuji v účastnících přístup ke vzdělávání, na kterém mohou budovat i po skončení programu.
Příklady projektů
Dvoufázový, celkem pětidenní školicí program o základních principech marketingu. Témata zahrnovala mimo jiné strategické plánování, inovační procesy a klíčové principy integrované komunikace. Školení bylo připraveno pro 16 účastníků z regionu Střední Evropa.
Spolupracuji s mezinárodní společností zabývající se marketingovým výzkumem, kde v úzké spolupráci s vedením vytváříme inspiraci pro interní tým aby závěry výzkumů byly sdělné pro zadavatele. Program zahrnuje například techniky na strukturování prezentace dle definice marketingových cílů.
Vedení semináře „Marketing v těžkých časech” pro AmCham
Excelentní strategické plánování značky – přístup k rychlému, efektivnímu plánování. Program pro českou společnost.
Hana Huntova
Prošla jsem různými pozicemi v marketingu, reklamních agenturách v Čechách i v zahraničí. Pracovala v médiích na straně zadavatele, ve vydavatelském domě i mediální agentuře. Vedla jsem mezinárodní tým, pracovala s klienty, agenturami, divizemi uvnitř organizace. Pokračuji ve vzdělání studiem sociologie.