xpornplease.com pornjk.com porncuze.com

Přírustky

11 manažerských hříchů – Jak se manažeři připravují o kariéru, rozum, partnery a zábavu

Klaus Schuster
Jaké fatální chyby a manažerské hříchy mohou vzít půdu pod nohama i těm nejlepším manažerům a podnikatelům? Jak může manažer udělat sobě i ostatním z běžného pracovního dne peklo? Uznávaný autor vtipně a s velkou znalostí věci vrhá světlo na ty největší a nejčastější hříchy manažerů, kterých se při každodenní práci zas a znovu dopouštějí, a především konkrétně ukazuje, že to jde i jinak. Pojďte projít stránku za stránkou tuto jedinečnou knihu psanou s velkým nadhledem a obohaťte své dosavadní poznatky o mnoho zajímavých informací a příkladů z praxe. Získáte recept na úspěch, díky němuž se top manažeři a nejlepší podnikatelé dostanou na špici a udrží se na ni, a ještě si při tom užijí legraci.
Grada Publishing 2010, 269,- Kč

13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání – Jak dosáhnout souhlasu

Günter Greff
Teprve získání soulasu dělá vyjednávání úspěšným. Proč se to některým lidem daří lépe než ostatním? Co při vyjednávání funguje, a co ne? Zkušený podnikatel a poradce čtivě a prakticky přibližuje 13 účinných strategií, které vám při obchodním vyjednávání zajistí žádoucí průlom k souhlasnému stanovisku partnera. Autentické příběhy a četné praktické příklady ukazují, jak rozpoznat šanci k úspěšnému zakončení vyjednávání, jak tuto šanci cíleně využít, na co si dát pozor při volbě slov a načasování. Příklady konkrétních formulací a kontrolní seznamy vám dávají příležitost natrénovat situace, kterým budete čelit při reálném vyjednávání, a umožňují kontrolu vlastního zlepšování. Kniha je inspirujícím rádcem nejen pro obchodníky, ale pro všechny, kteří chtějí při vyjednávání v pracovním i soukromém životě účinněji dosahovat svých cílů.
Grada Publishing 2006, 235,- Kč

Co dělat, když firma přestane růst

Steve McKee
Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout. Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný management ani chybná strategie, ale přirozené tržní síly a dynamika řízení firem, které zůstávají dlouho bez povšimnutí a jsou velice destruktivní. Přičemž ať se v okolí firmy děje cokoliv, to důležité je uvnitř. Interní faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu zdolání výzvy, jakou je stagnující růst. Autor předkládá ověřené a praktické rady, jak rozhodující věci změnit a růst znovu nastartovat. Vychází přitom z reálných dat a uvádí mnoho příkladů z praxe.
Grada Publishing 2010, 375,- Kč

Proč je vzduch zadarmo a panenství drahé

Lukáš Kovanda
Proč jsou obézní dívky svolnější k rizikovému sexu než jejich atraktivnější vrstevnice? Proč fyzicky atraktivní lidé dostávají půjčku na nižší úrok než ti méně vzhlední? Proč se metrosexualita finančně vyplácí a proč se modroocí muži ze severu Evropy v baru zpijí spíše než Španěl či Ital? I na tyto otázky dnes hledají odpovědi ekonomové – a kniha Proč je vzduch zadarmo a panenství drahé je plná takových odpovědí.
BizBooks (Albatros Media) 2012, 249,- Kč

Warren Buffett hovoří (Důvtip a moudrost největšího světového investora)

Janette Lowe
Warren Buffett je považován za nejdynamičtějšího investrora všech dob.
Kniha je plná přemítání o tématech, jako je internetové podnikání, rodina a přátelé, placení daní.
Autorka předkládá Buffettovy poznatky, vize a filozofické názory, kterými se řídil během své mimořádné kariéry investora.
Autorka také zkoumá pohnutky, které Warrena Buffeta přiměly věnovat 85 % jeho bohatství na dobročinné účely.
Edika (Albatros Media) 2012, 299,- Kč

Senior – zákazník budoucnosti

Andreas Reidl
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů?
Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují. Starší generace se čím dál, tím více dostává do ohniska veřejného zájmu. Nejen generační boje a debaty o systému důchodového zabezpečení, ale také otázky po spotřebitelské síle seniorů a po nejvhodnějším cílení jak produkce, tak v návaznosti na ni také marketingu, na tuto skupinu nabývají neustále na síle.
BizBooks (Albatros Media) 2012, 369,- Kč

Bude hůř, ale vám bude líp

David Gruber
Druhé desetiletí 21. století je dobou převratných změn, které se týkají i komunikace. Je tedy potřeba se změnám přizpůsobit a co nejvíce je využít ke svému prospěchu. K tomu je nutné znát faktory ovlivňující komunikaci. David Gruber ve své nové knize formuluje čtyři klíčové faktory, které si musí duševně pracující člověk uvědomit a na které musí reagovat, aby byl úspěšný. Díky jejich znalosti a za aplikace autorovy metody psychovzorců budete na všechny změny připraveni.
BizBooks (Albatros Media) 2012, 189,- Kč

Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
Edika (Albatros Media) 2012, 249,- Kč

Řekněte si maňána! I výkonní lidé potřebují pauzu

Gunter Frank, Maja Storch
Přiznejme si, mnozí z nás neumíme vypnout a říct si: Zítra je taky den, dej si pauzu! Práci, rodinu a volný čas jsme se už možná naučili skloubit dohromady – a přesto se cítíme tak podivně prázdní. Nezáleží totiž jen na perfektním „time-managementu“, je také důležité umět odpočívat, zklidnit a uvolnit se. Autoři této knihy nás to naučí. Na základě nových poznatků z oblasti neuropsychologie a medicíny, s pomocí osobních příběhů zaneprázdněných lidí nás seznámí s postupy, jak ovládat umění, zde nazvané maňána, aniž bychom zanedbávali své povinnosti. Přináší pocity úspěchu, spokojenosti a příjemné rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Přináší revoluci v oblasti Work-Life-Balance.
Computer Press Brno 2012, 249,- Kč

Úspěšný prodej firmy Ve správný čas a za dobrou cenu

Les Nemethy
Myšlenkami na prodej firmy, odchod do „podnikatelského důchodu“ nebo nástupnictví se v současné době zaobírá velká část porevolučních podnikatelů, majitelů malých a středních firem. Právě jim je určena publikace Úspěšný prodej firmy, která se krok za krokem zabývá nejen plánováním prodeje firmy, ale také řízením celé transakce. Autor se během své 25leté kariéry v oblasti financí zúčastnil prodeje stovek firem ve 40 zemích světa. Své zkušenosti shrnul do praktické příručky, která obsahuje 30 případových studií z reálného života a protože popisuje hlavně principy prodeje firmy a upozorňuje podnikatele, na co by si měli dát pozor, je použitelná i v našich legislativních podmínkách.
CPMPUTERPRESS Brno, BIZBOOKS 2011, 399,- Kč

Chování zákazníka – Jak odkrýt tajemství „černé skříňky“

Jitka Vysekalová a kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje – co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Grada Publishing 2011, 425,- Kč

Přesvědčivá prezentace – Špičkové rady, tipy a příklady

Olga Medlíková
Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny, kteří chtějí uspět v mezilidské komunikaci. V této praktické a čtivé příručce se dozvíte, jaké jsou důležité kompetence dobrého prezentátora, jak prezentaci správně připravit s ohledem na její cíl, jak ideálně vést prezentaci, v níž něco nabízíte, prezentaci, kterou přesvědčujete a motivujete, a reportovací prezentaci, jíž informujete. Zjistíte, jak účinně argumentovat a zvládat námitky, jaká vyjádření jsou vhodná a nevhodná, jakým chybám se vyhnout, co dělat v obtížných situacích či jak se vypořádat s trémou.
Grada Publishing 2008, 219,- Kč

Diferencované řízení vztahů se zákazníky – Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Hana Lošťáková a kolektiv   
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.
Grada Publishing 2009, 375,- Kč

Image a firemní identita

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš   
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ.
Grada Publishing 2009, 375,- Kč

Velký lexikon společenského chování

Vladimír Smejkal, Hana Schelová Bachrachová
Velký lexikon společenského chování je nejobsáhlejší publikací o etiketě u nás a najdeme zde odpověď na prakticky každou otázku týkající se společenského chování. Velmi čtivý text doprovázený návodnými a zábavnými ilustracemi Romana Kliského potěší, poučí a pobaví čtenáře každého věku – od dospívající mládeže po seniory. Zkušení autoři předkládají zasvěcené rady, jak se chovat v nejrůznějších společenských situacích – nejen v těch nejčastějších, jako je oslovování či podání ruky, ale i při mnoha specifických událostech, ke kterým patří např. první rande, návštěva kina, rodinné obřady, chování v zaměstnání a při dopravě, v nemocnici atd. Kniha je skvělým dárkem pro každého a neměla by chybět v knihovně žádného moderního člověka!
Grada Publishing 2007, 429,- Kč

 

Mezinárodní marketing

Hana Machková

2., rozšířené a přepracované vydání

Seznámíte se s hlavními koncepcemi strategického mezinárodního marketingu (vývozní, globální a interkulturální marketing) a základními teoretickými přístupy k internacionalizaci. Získáte informace o mezinárodním prostředí, jeho vlivu na mezinárodní podnikání a o rizicích s ním spojenými. Poznáte metody, které využívají globálně působící výzkumné agentury, najdete zde i informační zdroje pro české vývozce. Volba formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematika segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu završují strategická firemní rozhodování. Závěr knihy se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Srozumitelný text vám pomůže problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi.
Grada 2006, 208 stran, cena 299 Kč

Marketing

Philip Kotler, Gary Armstrong
Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.
Grada 2004, 856 stran, cena 980 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění

Jozef Ftorek

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Grada 2007, 168 stran, cena 229,- Kč

Moderní marketingový výzkum

Roman Kozel a kolektiv
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek.
Grada 2006, pevná vazba, 280 stran, cena 369,- Kč

10 smrtelných marketingových hříchů

Philip Kotler
Jak je rozpoznat a nespáchat

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Grada 2005, 140 stran, cena 229 Kč

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Monika Palatková

Jak získat více příjmů z cestovního ruchu

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití. Regionálním institucím kniha pomůže orientovat se v tom, co je zapotřebí k úspěšnému prodeji turistické destinace, poskytne návod, jak sestavit, realizovat a kontrolovat marketingový plán destinace. Komerční subjekty získají představu o začlenění do systému destinace, o možnostech prodeje svého produktu jako součásti produktu destinace i o proniknutí na trh turismu v rámci destinace díky užší spolupráci veřejného a privátního sektoru. Ve výsledku by se měl přínos publikace projevit ve snazším přístupu na trh cestovního ruchu, znamenajícím více domácích i zahraničních turistů a příjmů pro destinaci.
Praktičnost knihy podtrhuje dostupnost aktuálních informací týkajících se destinace Česká republika na webových stránkách nakladatelství www.grada.cz. Tyto informace je možné získat pouze bezplatným stažením z webových stránek nakladatelství, nejsou součástí tištěné publikace.
Knihu odborně recenzovaly: Doc. Ing. Vlasta Malá, CSc. a Ing. Eva Francová.
Grada 2006, 224 stran, cena 269 Kč

Odliš se, nebo zemři

Jack Trout, Steve Rivkin

Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu; berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský  rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie. Marketingoví manažeři a specialisté se naučí, jak představovat pro zákazníka unikátní nákupní volbu, jak vybrat správnou poziční strategii, jak generovat inovativní marketingové nápady, jak využívat odlišnost v boji s konkurencí. Dozví se, proč jsou někteří marketéři tak úspěšní, zatímco jiní se jen lopotně pachtí a neumějí se odlišit. Ve světě, v kterém je nejen vaše firma, ale i vaše konkurence orientována na zákazníky, umí nabízet kvalitní produkty a služby, umí být cenově přístupná a snaží se být kreativní, není lehké přežít a uspět. Tato kniha vám k úspěchu pomůže.
Grada 2006, 200 stran, cena 269,- Kč

Strategické řízení značky

Kevin Lane Keller
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií. Philip Kotler, guru světového marketingu: „Kevin Keller ve své knize přináší nejnovější a nejucelenější poznatky o umění a vědě řízení značky.“
Grada 2007, 800 stran, cena 1 100,- Kč

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Martina Blažková
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.
Grada 2007, 280 stran, cena 349,- Kč

Telemarketing v praxi

Květoslava Santlerová

Jak profesionálně telefonovat se zákazníky

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům. Autorka a řada spolupracovníků s mnohaletými zkušenostmi z předních telemarketingových firem připravili praktickou příručku plnou konkrétních rad, osvědčených a vyzkoušených postupů a reálných příkladů z telemarketingu v českém prostředí. Podrobně a se zaměřením do praxe se dozvíte o telefonické komunikace a různých formách telemarketingu: od poskytováním základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po specifické formy telefonních hovorů, např. welcome calls, krizové hovory či komunikaci s médii. Zvláštní kapitola je věnována vymáhání pohledávek a struktuře vymáhacího hovoru. Dozvíte se také, jak řešit obtížné situace, jak zvládnout agresivitu, pasivitu, manipulaci a jak komunikovat s problémovými typy klientů. Manažeři call center a klientských center zjistí, jak vybírat pracovníky do call center, jak je motivovat, hodnotit, kontrolovat a koučovat. Celá příručka je plná praktických ukázek, např. příkladů správných a špatných reakcí či příkladů námitek a jejich řešení. Obsahuje také slovníček pojmů a jedinečně přílohy, např. ukázku standardů komunikace, skripty telefonních hovorů, přepis hovoru a jeho analýzu či hodnotící formuláře.
Grada 2007, 224 stran, cena 219,- Kč

Moderní marketing

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení – od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.
Grada 2007, 1048 stran, 1 399,- Kč

Nekonvenční myšlení

Anja Förster, Peter Kreuz

17 pravidel pro vítězství v byznysu

Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet „jinak“, nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení – skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb – prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže.
Grada 2007,  208 stran, cena 259,- Kč

Aktivní CRM

Jarmo R. Lehtinen

Řízení vztahů se zákazníky

Praktická publikace určená obchodním a marketingovým manažerům a studentům VŠ a MBA studií přehledně a na řadě příkladů a případových studií z praxe ukazuje, že aktivní řízení vztahů se zákazníky, jejich upevňování a rozvoj jsou dnes pro úspěch každé firmy nezbytné. V knize se dozvíte, jak zjistit a ovlivňovat současnou a potenciální hodnotu (ziskovost) zákazníka, jak řídit a posilovat vztahy speciálně s hodnotnými zákazníky, jak zvyšovat loajalitu zákazníka vytvářením pevných vztahů a pout mezi zákazníkem a firmou. Poznáte, co prakticky znamená orientace na zákazníka a jak ji ve firmě skutečně realizovat a podporovat a pochopíte, proč jsou některé projekty CRM neúspěšné. Seznámíte se s důležitými tendencemi v současném podnikatelském prostředí, které ovlivňují vztahy zákazníků a firem, a s očekávanými trendy v CRM. Kniha je nezbytným a velmi přínosným pomocníkem pro váš byznys.
Grada 2007, 160 stran, cena 269,- Kč

Public relations

Václav Svoboda

Moderně a účinně

Komplexní publikace se podrobně zabývá jednou z nejdůležitějších oblastí marketingové komunikace každé společnosti – public relations. PR manažeři firem i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), manažeři PR agentur, tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace v knize najdou praktické postupy a návody, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace, přes komunikační management, krizovou komunikaci a interní a externí PR, až po lobbying, ucelené akce jako konference a společensky reprezentativní akce, events a sociální sponzoring, práci s médii, corporate publishing a PR online. Dozví se také, jak účinně řídit PR v neziskových a příspěvkových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi a jak fungují PR agentury. Začínající PR manažeři a studenti v knize získají velmi podrobně zpracovaný pohled na obor PR, vysvětlení základních pojmů a přiblížení problematiky na zajímavých příkladech z české i mezinárodní praxe. Zkušenější manažeři PR si mohou ověřit své zkušenosti, rozšířit znalosti a získat inspiraci pro další práci. Kniha je výjimečná komplexním zpracování tematiky PR a zohledněním českého prostředí a české praxe.
Grada 2006,  244 stran, cena 329,- Kč

Reklama

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Jak dělat reklamu – 2., aktualizované a rozšířené vydání Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Cílem nového vydání je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data – od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu či jak si vybrat správnou agenturu. Přestože se kniha věnuje z větší části reklamě, je určena všem zájmecům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Grada 2007, 184 stran, cena 219,- Kč

Vysoce efektivní marketingový plán

Peter Knight

15 kroků k úspěchu v podnikání

Ať jste malý podnikatel nebo velká firma, tento praktický průvodce vám v 15 krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch ve vašem byznysu. Dozvíte se, jak zastavit plýtvání peněz na marketingové aktivity, které nemají šanci, identifikujete překážky, které vám stojí v cestě, a zjistíte, jak je překonat. Pochopíte, proč lidé kupují právě vaše výrobky či služby, a inspirujete se úspěchy jiných. Vysoce efektivní marketingový plán je jednoduchý, přímý, ale neobyčejně účinný. a skutečně funguje. Nechte ho, aby pro vás dělal zázraky.
Grada 2007,  148 stran, cena 249,- Kč

Psychologie reklamy

Jitka Vysekalová a kolektiv

3., rozšířené a aktualizované vydání

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech,  rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik. Publikace vám též odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Grada 2007, 296 stran, cena 429,- Kč

Marketing jako strategie k úspěchu

Nirmalya Kumar
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“
Grada 2008, 240 stran, cena 359,- Kč

Jak psát reklamní text

Zdeněk Křížek, Ivan Crha

3., aktualizované a rozšířené vydání

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. Dozvíte se, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.
Grada 2008, brožovaná vazba, 224 stran, cena 269,- Kč

Marketingová komunikace

Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh
Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu. Jednotlivé kapitoly pokrývají všechny složky komunikačního mixu, včetně reklamy, public relations, sponzoringu, podpory prodeje, direct marketingu, komunikace na místech prodeje, výstav, osobního prodeje a interentové komunikace. Publikace je výsostně uživatelsky komfortní a přehledná, obsahuje příklady, případové studie, shrnutí kapitol a otázky k opakování. Případové studie se týkají například značek Pringles, Pepsi, Max, Mercedes, Pentene, Redbull, Yahoo! Kniha se nevyhýbá oblastem, které získávají na důležitosti, jako kupříkladu vytváření značky. Vynikajícím způsobem pokrývá specifické sektory a souvislosti, zvláště v oblasti mezinárodních marketingových komunikací a v oblasti komunikace mezi firmami (B2B). Je určena předem marketingovým a komunikačním manažerům všech úrovní řízení, brand manažerům, pracovníkům v oblasti médií, reklam, public relations, prodeje a pak také všem studentům, marketingu, managementu a podnikání.

Inovativní marketing

Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.
Grada 2005, 200 stran, 349,- Kč

Marketing management

Philip Kotler
„Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi. Překlad desátého exkluzivního vydání, označovaného jako vydání milénia, reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Řada nových případových studií a odkazy na webové stránky přináší informační zdroje na podporu manažerského rozhodování. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků. Knihu přeložili: doc. Ing. Václav Dolanský, CSc., ing. Stanislav Jurnečka.

Další nabídka

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Jaromír Veber a kolektiv

Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Vedoucí autorského kolektivu je děkanem fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Grada 2006, 269 Kč

Marketing v pohybu
Philip Kotler, Dipak C.Jain, Suvit Maesincee

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Opatřeno úvodní poznámkou autorů k českému vydání. Vyšlo v řadě „Knihovna světového managementu“. Překlad z angličtiny Pavel Medek.
Management Press 2007, 176 stran, 360,- Kč

Řízení výroby a nákupu
Gustav Tomek, Věra Vávrová

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.
Grada 2007, 384 stran, 539,- Kč

Malý výkladový slovník marketingu
Gustav Tomek, Věra Vávrová
vydal Aplus

Vědecké psaní a prezentace
Jiří Česal a Václav Liška
vydal Professional Publishing

Základy evropské konkurenceschopnosti
Eva Kováčová, Jiří Malý, Karel Mráček
vydal Professional Publishing

Analýza dat z dotazníkových šetření
Hana Řezanková
vydal Professional Publishing