Podcast Marketing a komunikace

Marketing a komunikace, podcast o všem, co vás v marketingu zajímá. Trendy, inovace, informace, od předních osobností současného marketingu. Marketing a komunikace podcast pod záštitou České marketingové společnosti.

Co nabízí Česká marketingová společnost svým členům?

Jaká je historie České marketingové společnosti? Proč se stát členem? Mohou se i studenti stát členy ČMS? A čemu se věnuje odborný čtvrtletník Marketing a komunikace? Odpovědi na tyto otázky spolu s řadou dalších si můžete poslechnout v tomto dílu podcastu - tentokrát s prezidentem České marketingové společnosti Tomášem Davidem.

Tesco - pro planetu

Klimatická změna přináší masivní dopady do produkce potravin. Lucie Loučková vysvětluje dlouhodobé environmentální cíle skupiny Tesco do roku 2050 i aktuální každodenní práci se zákazníky a dodavateli potravin. Slyšeli jste o strategii 4R? A jak efektivně snížit emise i náklady na dopravu? Představujeme podcast plný inspirace i pro váš byznys.

Česká chuťovka

Na značku Česká chuťovka můžete narazit v obchodech u potravin, které vybrala odborná porota jako vynikající. Jak se každý rok rozrůstá, co znamená logo Česká chuťovka a co vlastně garantuje? A kde se vzalo logo Dětská chuťovka? Ing. Josef Sléha, v exkluzivním rozhovoru o potravinách a mlsných jazýčcích.

Nechceme ukazovat leták, chceme inspirovat

"Sedačku koupíte u každého prodejce nábytku. My dáváme servis a péči navíc." Rozhovor o marketingové strategii, zrušených papírových letácích i o budoucích plánech společnosti ASKO - NÁBYTEK s jeho marketingovou ředitelkou Andreou Štěpánovou.

Lidl se chová odpovědně

Rozhovor s vedoucím firemní kumunikace společnosti Lidl Tomášem Mylerem nejen o tom, že se Lidl zavázal k nákupu udržitelně pěstovaných surovin. Lidl v České republice definoval zásady pro udržitelný nákup vybraných surovin a výrobků. Své dosavadní závazky týkající se ryb a vajec z bezklecového chovu nyní rozšiřuje o palmový olej, kávu, kakao a čaj a také ovoce a zeleninu.

Otcovská dovolená nemá být týden, ale měsíc

Apeluje na zaměstnavatele Jan Klusoň, expert na pracovní trh, který doporučuje všem otcům první měsíc strávit s rodinou. Prý je to to nejlepší co můžete udělat.

Po vlnách pandemie lidé hledají nového zaměstnavatele

Hlavní prioritou je najít firmu, kde se můžete seberealizovat a hlavně mít práci, která vás v době vysoké inflace dobře uživí a zabezpečí vás.

Hledáte zaměstnání a nevíte kolik si říct peněz za odvedenou práci?

HR manažerka Petra Nulíčková vám poradí o kolik si říct peněz a na prvním sezení se zbytečně nepodcenit