Odborné marketingové konference a semináře ČMS

Odborné konference a semináře pořádala ČMS brzy po svém založení, konkrétně od roku 1991. Byly na nich prezentovány názory na roli marketingu ve společnosti, marketing malých i velkých firem, globální marketing, na psychologii v marketingu i společenskou odpovědnost firem. Postupně se zaměřovaly např. na roli marketingu v restrukturalizaci českých firem i jeho jednotlivé oblasti jako např. personální marketing, přístup k zákazníkovi, důležitost značky, marketingový výzkum apod.

V posledních letech pořádá ČMS semináře společně s profesním Klubem učitelů marketingu (KUM ČMS). Témata konferencíi seminářů reflektují potřeby doby a reagují na aktuální dění i změny ve společnosti.

  • Marketing a umělá inteligence: Inspirace bez hranic
    14.11. 2024 RADIOHOUSE, Praha 2 (ČMS + KUM)

  • Komunikace mezi bublinami
    22.11.2023 Hotel Leonardo, Praha 1 (ČMS + KUM)

  • Marketing v době turbulentní
    22.11.2022 Tančící dům, Praha 2 (ČMS + KUM)

  • Přichází nový marketing?
    9.11.2021 Ateliér Petřín, Praha 1 (ČMS + KUM)

  • Reklama drahá nebo účinná?
    20.11.2019 Tančící dům, Praha 2 (ČMS + KUM)

  • Co očekávají marketéři od  médií – očekávání versus realita
    21.11.2018 Bastion Prague Restaurant, Praha 2 (ČMS + KUM)

  • Marketing 4.0 – kvalita a budoucnost marketingu
    22.11.2017 Millenium Plaza, Praha 1 (ČMS + KUM)

  • Zkušenosti marketingově orientované firmy
    30.11.2016 Klub Lávka, Praha 1 (ČMS + KUM)

  • Koncepce výuky marketingu na vysokých školách
    6.4.2016 Klub Lávka, Praha 1 (ČMS + KUM)

  • Vzdělaný marketér, cesta k úspěchu firmy
    5.11.2015 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS + KUM)

  • Fenomén značky – cyklus seminářů
    30.10.2014-23.4.2015 Klub Lávka, Praha 1 (ČMS a Chytilová a spol.)

  • Dialog se zákazníkem
    23.10.2013 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Jak úspěšně mluvit, zaujmout a přesvědčit
    17.4.2013 Klub Lávka, Praha 1 (ČMS)

  • Výzkum trhu v praxi
    13.2.2013 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS a CZECH Marketing Group)

  • Nekopírujte, jděte vlastní cestou
    30.5.2012 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS - Marketing trend + ECONOMIA)

  • Poučení z krizového vývoje
    29.11.2011 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Souboj tradičního a nového marketingu
    19.5.2011 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Jak dál v roce 2011
    24.11.2010 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Chytrá řešení v těžké době
    27.5.2010 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Zvyšování efektivity marketingu
    15.10.2009 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Marketing v době krize
    13.5.2009 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Jak komunikovat v roce 2009
    16.10.2008 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Sponzoring
    21.5.2008 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Branding 2007 – moderní trendy v práci se značkou - 18.10.2007 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Marketingový výzkum v praxi
    17.5.2007 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Zkušenosti a trendy v marketingu
    25.9.2006 Harmony Club, Ostrava 9 (ČMS + Ekonomická fakulta VŠB – TU Ostrava + KUM)

  • Nové směry v marketingu
    12.10.2006 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Efektivní marketingová komunikace a její měření
    11.5.2006 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Efektivní péče o zákazníka
    6.10.2005 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Segmentace
    5.5.2005 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Produktové inovace v marketingu
    7.10.2004 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (Marketing trend)

  • Efektivní marketing
    6.5.2004 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS a MaM)

  • Efektivně na veletrh
    24.2.2004 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS seminář)

  • Já a můj generální ředitel
    25.9.2003 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS a ČSVTS)

  • Trendy v prodeji rychloobrátkového zboží
    29.4.2003 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS a ČSVTS)

  • Dialog o reklamě
    16.10.2002 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS a ČSVTS)

  • Co o zákazníkovi (ne)víme
    29.4.2002 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS a ČSVTS)

  • Značka v marketingové praxi
    17.10.2001 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS a ČSVTS)

  • e-B2B – vše, co chcete vědět o e-businessu
    13.6.2001 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Marketingový manažer zítřka – co má umět a co umí?
    18.4.2001 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Intermarketing – využití internetu v marketingových aktivitách
    18.10.2000 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Mozky pro marketing – jak najít a vyškolit marketingové specialisty
    12.4.2000 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Přežije český marketing vstup do EU?
    13.10.1999 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Personální marketing II – zkušenosti českých firem a organizací
    15.4.1999 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Public relation – Vaše marketingová zbraň
    21.10.1998 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Personální marketing – zkušenosti českých firem a organizací
    19.5.1998 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Marketing dnes a zítra – role marketing–managementu v restruktualizaci českých podniků
    22.10.1997 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Marketingová strategie – cesta ke kvalitě
    22.10.1996 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Marketing – informace – reklama
    23.11.1995 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Jak děláme marketing – zkušenosti z praxe českých i zahraničních podniků
    18.10.1994 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Marketing – východisko ze stagnace!?
    17.11.1993 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Marketing dnes a zítra
    3.11.1992 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)

  • Nové výzvy marketingu
    19.9.1991 Konferenční sál ČSVTS, Praha 1 (ČMS)