Klub učitelů marketingu ČMS
Klub učitelů marketingu (KUM-ČMS) je profesní klub sdružující členy České marketingové společnosti (ČMS) z řad učitelů marketingu různých stupňů škol a vzdělávacích institucí, které se zabývají edukací v marketingových oborech, a to v rámci České republiky a Slovenska. Do řady aktivit klubu se mohou zapojit také studenti a další zájemci o výuku marketingu a komunikace.
Aktivity klubu jsou zaměřeny zejména na organizaci seminářů, konferencí, diskusních fór a workshopů, publikační činnost, výměnu kontaktů a organizaci meziuniverzitních stáží, zprostředkování informací o konaných akcích v oboru, či poradenství pro začínající učitele marketingu. Významná je i tvorba platformy pro zapojení studentů a studijních skupin do celostátních a mezinárodních projektů, jako je studentská soutěž prací na zadané téma z oblasti marketingové komunikace Mladý delfín (součást soutěže Marketér roku pořádané každoročně ČMS).
Podmínkou zapojení do KUM-ČMS je individuální nebo kolektivní členství v České marketingové společnosti, neboť klub je podsekcí této prestižní organizace. Klub neustále zvyšuje aktivitu a několikrát do roka pořádá pro své členy i další odborníky z oblasti marketingu semináře a profesní setkání. K nejvýznamnějším patří každoroční podzimní seminář připravovaný v rámci aktivit České marketingové společnosti, který se těší velkému zájmu odborné veřejnosti.
S přihláškou do Klubu učitelů marketingu vám pomůže sekretariát ČMS (info@cms-cma.cz) nebo vedení klubu (libor.necas@vsb.cz). Těšíme se na spolupráci a rádi Vás uvítáme na našich akcích.
Ing. Libor Nečas, Ph.D. - předseda KUM
Vlastní odborné semináře KUM-ČMS: |
||
6.4.2016 | Koncepce výuky marketingu na vysokých školách | VŠE v Praze |
5.5.2016 | Posílení vztahu marketingové teorie a praxe | VŠB-TU Ostrava |
16.3.2017 | Jak podpořit efektivitu výuky marketingu a komunikace | FSV, UK Praha |
15.5.2018 | Kam směřuje marketing, komunikace, vzdělávání, společnost a svět? | VŠMVV Praha |
25.4.2019 | Věda o marketingu a marketing vědy | VŠO v Praze |
4.5.2023 | Marketing a reklama v proudu času | VŠFS Praha |
7.5.2024 | Marketing a komunikace v současném elektronickém světě | VŠO v Praze |
Spoluorganizace na seminářích ČMS a KUM-ČMS: |
||
5.11.2015 | Vzdělaný marketér – cesta k úspěchu firmy | Klub Lávka |
30.11.2016 | Zkušenosti marketingově orientované firmy | Klub Lávka |
22.11.2017 | Marketing 4.0 – kvalita a budoucnost marketingu | Millenium Plaza |
21.11.2018 | Co očekávají marketéři od médií | Bastion restaurant |
20.11.2019 | Reklama drahá nebo účinná? | Tančící dům |
9.11.2021 | Přichází nový marketing? | Restaurace Ateliér Petřín |
22.11.2022 | Marketing v době turbulentní | Tančící dům |
22.11.2023 | Komunikace mezi bublinami | Hotel Leonardo |
Spolupráce na akcích univerzit: |
||
25.4.2019 | Kreativní strategie, strategie kreativity | VŠKK Praha |
5.5.2020 | Odborné kolokvium e-MOTION | Oponice, SR |
27.6.2023 | Marketingové mistrovství: Odemykání úspěchu v moderní době | VŠFS Praha |
Studentská soutěž Mladý delfín: |
||
Rok 2016 | Jak komunikovat značku Made in Czech Republic ve vybraném regionu světa | |
Rok 2017 | Jak úspěšně komunikovat české výrobky na tuzemském trhu | |
Rok 2018 | Jak úspěšně komunikovat školu na které studuji | |
Rok 2019 | Jak úspěšně komunikovat aktuální ekologická témata v Česku | |
Rok 2020 | Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku | |
Rok 2021 | Jak úspěšně komunikovat problematiku udržitelného rozvoje v Česku | |
Rok 2022 | Jak úspěšně komunikovat problematiku energetických úspor pro překonání krize | |
Rok 2023 | Jak úspěšně komunikovat regionální produkt na tuzemském trhu | |
Participace na projektech: |
||
2017-2023 | CEPUS - spolupráce v rámci výměnného programu pro univerzitní studia / stáže pedagogů |