Marketér roku 2005
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 1. ročníku soutěže Marketér roku 2005.
V podvečer 5. května 2006 se v reprezentativním prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále 1. ročníku soutěže Marketér roku 2005. Večerem provázel moderátor Karel Voříšek. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým delfínem v působivém designu. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže.
Hodnotitelská komise soutěže Marketér roku 2005
Hodnotitelská komise, schválená předsednictvem České marketingové společnosti, pracovala v následujícím složení:
Předseda: prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd, Elektrotechnická fakulta ČVUT
Členové komise: JUDr. Jan Levora, výkonný ředitel, ČSZV | Miloš Čihák, výkonný ředitel, Euronews | Zdeněk Kovář, ředitel úřadu, Hospod. komora | Ing. Blanka Machková, šéfredaktorka, In Store Marketing | Ing. Miroslav Brábník, ředitel společnosti, Market Service | Pavel Matějíček, managing direktor, OgilvyOne | Ing. Ondřej Typolt, marketingový ředitel, Olympus | Ing. Zdeněk Liška, generální ředitel, Svaz průmyslu a dopravy | doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D., děkan, Fakulta multimediálních komunikací UTB Zlín | Ing. Jiří Mikeš, člen ECMA (European Consultants in Marketing and Advertising), hostující profesor VŠE
Marketér roku 2005 - výsledky hodnocení a přidělené ceny
Cena Marketér roku - Velký delfín + publikace nakladatelství GRADA
- Doc. Ing. Václav Nétek, CSc., ředitel pro strategii a marketing NH Zábřeh
Malý delfín
- David Seibert, marketingový ředitel KOFOLA, a.s. - za přínos k rozvoji brand managementu
- Ing. Miroslav Řezník, marketingový ředitel Česká pojišťovna - za marketing v oblasti služeb
- Doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., fakulta multimediálních komunikací UTB Zlín - za teoretický přínos a publikační činnost
- Marcel Winter, majitel firmy WMC - za přínos marketingu v mezinárodním obchodě
- Mgr. Vladimír Leixner, ředitel agentury EuroArt - za marketing v oblasti kultury
Diplomy za úspěšnou nominaci v soutěži
- Ing. Lucie Zumrová, Ph.D., marketingová ředitelka Veletrhy Brno
- Ing. Miloslav Cváček, Ph.D., ředitel společnosti ISMM
- Ing. Jiří Jelínek, ředitel společnosti Up-Date Software
- Ing. Ladislav Tomica, vedoucí odboru marketing Třinecké železárny
- Bc. Miroslav Sanytrák, MBA, ředitel strategického marketingu Centrum FotoŠkoda
- Mgr. Radek Bílý, vedoucí marketingu Energie AG Bohemia
- PhDr. Naděžda Krohová, senior account manager Vltava-Labe-Press
- Ondřej Roček, brand manager, Maxxium Czech
- RNDr. Helena Křepelková, CSc., majitelka společnosti Associated Consultants
- Ing. Miloš Toman, publicista a odborný poradce