Marketér roku 2006

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 2. ročníku soutěže Marketér roku 2006.

V podvečer 14. května 2007 se v reprezentativním prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále 2. ročníku soutěže Marketér roku 2006. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým delfínem v působivém designu. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. 

 

Hodnotitelská komise soutěže Marketér roku 2006

Hodnotitelská komise, schválená předsednictvem České marketingové společnosti, pracovala v následujícím složení:

Předseda: prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd, Elektrotechnická fakulta ČVUT

Členové komise: Ing. Miroslav Brábník, CSc., ředitel společnosti, Market Service | Renata Čudová, marketingová ředitelka Euronews | Zdeněk Kovář, ředitel úřadu, HK hl.m. Prahy | JUDr. Jan Levora, výkonný ředitel, ČSZV | Ing. Blanka Machková, šéfredaktorka, In Store Marketing  | Pavel Matějíček, ředitel, OgilvyOne | Ing. Jiří Mikeš, hostující profesor VŠE | Jakub Rainisch, obchodní a marketingový ředitel, HK ČR | Ing. Blanka Růžičková, manažerka PR, Svaz průmyslu a dopravy | doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D., děkan, Fakulta multimediálních komunikací UTB Zlín | Ing. Ondřej Typolt, marketingový ředitel, Olympus

 

Marketér roku 2006
výsledky hodnocení a udělené ceny

 

Hlavní cena Marketér roku - Velký delfín

  • PhDr. Petr Fejk, ředitel ZOO Praha

 

Malý delfín

  • PhDr. Petr Frey, ředitel marketingové komunikace, FCB Praha - za poradenství a propagaci nových přístupů v marketingu
  • Daniel Jesenský, MBA, obchodní a marketingový ředitel, DAGO A.P.C. - za rozvoj v oblasti služeb POP
  • Ing. Tomáš Kolář, marketingový ředitel Linet - za úspěchy v realizaci marketingové strategie a dosažení významné pozice na mezinárodním trhu
  • Ing. Otakar Ožana, ředitel společnosti OCHI Inženýring - za uplatnění marketingového řízení firny se zameřením na výzkum a vývoj
  • Ing. Pavel Pastorek, generální ředitel Templářské sklepy Čejkovice - za budování pozice značky
  • Ing. Otakar Pivoda, ředitel společnosti CIMA - za rozvoj vzdělávání v marketingu
  • Miroslav Semrád, marketingový ředitel Radiokomunikace - za rozvoj marketingu v oblasti telekomunikačních služeb

 

Diplomy za úspěšnou nominaci v soutěži

  • Ing. Tomáš Avrat, manažer strategického marketingu Starobrno
  • Filip Dub, vedoucí prodeje Iromez
  • doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., Univerzita Tomáše Bati, Zlín
  • Miroslav Krejčík, jednatel společnosti MSV SYSTEMS CZ
  • Dr. Ing. Josef Macháček, MBA, generální ředitel Free Zone Ostrava
  • Věra Škodová, ředitelka firmy BIMOK AIR
  • Ing. Miloš Toman, marketingový autor, poradce a lektor, Intuitivní marketing
  • Ing. Miloš Vajner, ředitel strategického marketingu, předseda představenstva, Centrum Babylon Liberec