Marketér roku 2006
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 2. ročníku soutěže Marketér roku 2006.
V podvečer 14. května 2007 se v reprezentativním prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále 2. ročníku soutěže Marketér roku 2006. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým delfínem v působivém designu. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže.
Hodnotitelská komise soutěže Marketér roku 2006
Hodnotitelská komise, schválená předsednictvem České marketingové společnosti, pracovala v následujícím složení:
Předseda: prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd, Elektrotechnická fakulta ČVUT
Členové komise: Ing. Miroslav Brábník, CSc., ředitel společnosti, Market Service | Renata Čudová, marketingová ředitelka Euronews | Zdeněk Kovář, ředitel úřadu, HK hl.m. Prahy | JUDr. Jan Levora, výkonný ředitel, ČSZV | Ing. Blanka Machková, šéfredaktorka, In Store Marketing | Pavel Matějíček, ředitel, OgilvyOne | Ing. Jiří Mikeš, hostující profesor VŠE | Jakub Rainisch, obchodní a marketingový ředitel, HK ČR | Ing. Blanka Růžičková, manažerka PR, Svaz průmyslu a dopravy | doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D., děkan, Fakulta multimediálních komunikací UTB Zlín | Ing. Ondřej Typolt, marketingový ředitel, Olympus
Marketér roku 2006
výsledky hodnocení a udělené ceny
Hlavní cena Marketér roku - Velký delfín
- PhDr. Petr Fejk, ředitel ZOO Praha
Malý delfín
- PhDr. Petr Frey, ředitel marketingové komunikace, FCB Praha - za poradenství a propagaci nových přístupů v marketingu
- Daniel Jesenský, MBA, obchodní a marketingový ředitel, DAGO A.P.C. - za rozvoj v oblasti služeb POP
- Ing. Tomáš Kolář, marketingový ředitel Linet - za úspěchy v realizaci marketingové strategie a dosažení významné pozice na mezinárodním trhu
- Ing. Otakar Ožana, ředitel společnosti OCHI Inženýring - za uplatnění marketingového řízení firny se zameřením na výzkum a vývoj
- Ing. Pavel Pastorek, generální ředitel Templářské sklepy Čejkovice - za budování pozice značky
- Ing. Otakar Pivoda, ředitel společnosti CIMA - za rozvoj vzdělávání v marketingu
- Miroslav Semrád, marketingový ředitel Radiokomunikace - za rozvoj marketingu v oblasti telekomunikačních služeb
Diplomy za úspěšnou nominaci v soutěži
- Ing. Tomáš Avrat, manažer strategického marketingu Starobrno
- Filip Dub, vedoucí prodeje Iromez
- doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., Univerzita Tomáše Bati, Zlín
- Miroslav Krejčík, jednatel společnosti MSV SYSTEMS CZ
- Dr. Ing. Josef Macháček, MBA, generální ředitel Free Zone Ostrava
- Věra Škodová, ředitelka firmy BIMOK AIR
- Ing. Miloš Toman, marketingový autor, poradce a lektor, Intuitivní marketing
- Ing. Miloš Vajner, ředitel strategického marketingu, předseda představenstva, Centrum Babylon Liberec