Marketér roku 2011
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 7. ročníku soutěže Marketér roku 2011
V podvečer 16. května 2012 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel zkušený a vtipný moderátor Karel Voříšek a hudební vystoupení Jana Vodňanského a kapely Bridge Band zpříjemnilo večer všem zúčastněným.
Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla - v čele s Velkým modrým delfínem. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.
Marketér roku 2011 - laureáti soutěže
Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů.
Velký modrý delfín - hlavní cena soutěže
- Ing. Stanislav Bernard - Rodinný pivovar BERNARD, a.s. - za dlouhodobě úspěšný projekt komplexního řešení marketingové strategie a konkurenční schopnosti českého podniku
Zlatý delfín - mimořádná cena hodnotitelské komise
- Ing. Jan Veselý - Český svaz pivovarů a sladoven - za osobní účast na úspěšném marketingovém projektu "České pivo - Naše pivo", který oslovil všechny společensko-ekonomické oblasti (cenu předal Zdeněk Sobota)
Růžový delfín - mimořádná cena hodnotitelské komise
- Ing. Radmila Friedlová - Statutární město Havířov - za významný podíl na realizaci úspěšného projektu Europa Cup 2011 za účasti předních floristů evropských zemí (cenu předal Vladimír Veselý)
- Ing. Kateřina Šrámková - Zámek Loučeň - za originální úspěšný projekt prezentace turistického cíle Zámek a labyrintárium Loučeň (cenu předal Luboš Josef Marek)
Plaketa - mimořádné ocenění prezidia ČMS
- Ing. Ivo Gajdoš - viceprezident pro PR a zahraniční vztahy České manažerské asociace
Malý delfín
- Mgr. Dagmar Bláhová - Intimní divadlo Bláhové Dáši - za originální úspěšný komplexní marketingový projeekt v oblasti divadelnictví
- Ing. Zdeněk Blažek - Dřevojas, v.d. - za komplexní projekt marketingové koncepce v oboru výrobního družstevnictví
- Ing. Kateřina Drongová - Grada Publishing, a.s. - za dlouhodobě úspěšný projekt systematického vydávání původní i překladové marketingové literatury (cenu předal Jiří Mikeš)
- Ing. Patricie Irlveková Sedláčková - Léčebné lázně Mariánské Lázně, a.s. - za marketingovou podporu projektu rozvoje největšího historického lázeňského komplexu v ČR
- Ing. Vladimír Stehno - COOP družstvo Havlíčkův Brod - za úspěšný marketingový projekt obchodního podnikání v konkurenci se zahraničními obchodními řetězci
- Mgr. Jaroslav Vavřina, MBA - Harley-Davidson Praha - za řešení projektu nové komplexní firemní strategie a její úspěšnou implementaci
- Ing. Libor Witassek, MBA - DC VISION, s.r.o. - za úspěšné uplatnění marketingového projektu - Kampaně manažerského poradenství pro zvýšení výkonnosti firem (cenu předává Daniel Erazim)
Diplom za úspěšnou nominaci
- Ing. Luděk Heinz
- Ing. Radim Klepetko
- RNDr. Barbora Krásná
- Dipl. ekon. Petr Machoň
- Mgr. Petra Mašínová
- Ing. Pavel Ondrášek, MBA
- Ing. Lucie Rokosová
- Ing. Jaroslav Veverka