Marketér roku 2017
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 13. ročníku soutěže Marketér roku 2017
V podvečer 17. května 2018 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále 13. ročníku soutěže Marketér roku 2017. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a Swing kvartet Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil večer všem zúčastněným. V sále byla instalována výstavka uměleckých fotografií Jadrana Šetlíka, na nichž ztvárnil svým nezaměnitelným osobitým způsobem významné osobnosti se vztahem k marketingovým aktivitám.
Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.
Poprvé tentokrát udělil svou cenu úspěšnému marketérovi také Magistrát hl. města Prahy.
Marketér roku 2017 - laureáti soutěže
Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:
Velký modrý delfín - hlavní cena
a Titul Marketér roku 2019
- Karolína Topolová - Mototechna Group, s.r.o. - za revitalizaci značky Mototechna a její využití pro vybudování zcela nového segmentu zánovních automobilů
Zlatý delfín - velká cena
- Grant McKenzie - Plzeňský Prazdroj – marketingový ředitel - za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj
Růžový delfín - zvláštní cena
- Šárka Divácká - SORRY – PEČEME JINAK, s.r.o. – jednatelka - za netradiční obchodní a marketingový model podporující emocionální rozhodování zákazníků
Zelený delfín – zvláštní cena
- Jan Slezák - Národní památkový ústav, územní památková správa v Kroměříži – ředitel NPÚ - za dlouhodobě úspěšný marketingový projekt v oblasti kultury
Zvláštní cena Prezidia ČMS
- Radek Chládek - Vývoj, oděvní družstvo v Třešti, předseda - za vytvoření nové marketingové koncepce a vhodnou marketingovou komunikaci
- Jolana Jakoubková - Firemní školky, s.r.o., výkonná ředitelka - za vhodné marketingové využití projektů posilujících mezigenerační komunikaci
- Petr Paksi - J.A.P., s.r.o., obchodní ředitel - za specifickou koncepci komunikace vůči odborné cílové skupině
- Stanislava Šremrová - LEO EXPRESS GLOBAL, a.s., marketingová ředitelka - za kvalitní koncepci redesignu podpořenou využitím moderních technologií
Malý delfín
- Jiří Antoš, Mirakulum, s.r.o., jednatel - za aktivní monitoring klíčových faktorů poptávky a jeho aktivní využití pro opti malizaci marketingového mixu
- Jana Krčková - Wormelen group, a.s., marketingová ředitelka - za aktivní práci s marketingovými výzkumy, on-line daty a sociálními sítěmi (z důvodu nepřítomnosti kandidátky bude ocenění předáno dodatečně)
- Pavla Ondrušková - Vysoké učení technické v Brně, online marketingová specialistka - za kvalitní zpracování kampaně Sem patřím posilu jící zájem dívek o studium technických oborů
- Hana Prokopová - Věznice Jiřice, vedoucí oddělení výkonu trestu pro objekt Otevřené věznice, tisková mluvčí - za ojedinělý inovativní projekt v oblasti státní správy
- Josef Sléha - SYMPEX GROUP, s.r.o., jednatel - za dlouhodobou podporu kvalitních českých potravin prostřednictvím soutěže Česká chuťovka
Diplom za úspěšnou nominaci
- Josef Habart - OTAVA, výrobní družstvo – obchodní a marketingový ředitel, za úspěšnou kom plexní marketingovou kampaň strategic ky zaměřenou na zákazníka
- Stanislav Martinec - KOMA MODULAR, s.r.o. – jednatel, ředitel za marketingovou kampaň vhodně posi lující inovativní produkt
- Karel Mayer - RESIDOMO, s.r.o. – Brand Manager za rebrandigovou kampaň a zavedení no vých služeb
- Tomáš Milich - OVUS, podnik živočišné výroby, s.r.o. – jednatel, za úspěšné uve dení jedinečného produktu na trh
- Petra Zajanová - Český porcelán, a.s. – vedoucí marketingu a propagace, za vytvoření nového pro duktu sběratelské porcelánové známky
Mimořádná cena Magistrátu Hl.m. Prahy
- Zdeněk Pecháček - Minor, p.o., ředitel - za rozsáhlý program doprovodných akti vit posilujících vztah k cílové skupině
Mladý delfín
Letos byla už pošesté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín
Hlavní cena EX AEQUO
- Nikola Jurasová, Soňa Šnircová - studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
- Patrik Mazan, Ján Milan, Michaela Šugrová - studenti SPU Nitra
Diplomy za úspěšnou nominaci v soutěži Mladý delfín
- Michaela Horváthová, Tomáš Nevima - Univerzita Pardubice
- Tereza Barošová, David Dvořáček, Nela Vaculčíková - Univerzita Tomáše Bati Zlín
- Veronika Hercíková, Barbora Talknerová, Tereza Teislerová - Vysoká škola ekonomická Praha
- Kateřina Andělová, Šárka Masárová, Alexandra Štefanisková - Vysoká škola ekonomická Praha