Marketér roku 2021
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 17. ročníku soutěže Marketér roku 2021.
V podvečer 19. května 2022 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 17. ročníku Marketér roku 2021. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným.
Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.
Marketér roku 2021 - laureáti soutěže
Velký modrý delfín - hlavní cena
a Titul Marketér roku 2021
- Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic, a.s. - za úspěšnou široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky
Zlatý delfín
- PhDr. Stanislav Gálik – CEO & Předseda představenstva, Ing. Ondřej Přikryl – Chief Marketing Officer, Driverama Holdings, a.s. - za úspěšně zpracovaný byznysový model vycházející z digitalizace a přinášející mezinárodní přesah
Zelený delfín
- Ing. Radim Dittrich, jednatel, vedoucí kreativního týmu, idea maker, režisér, Action Please, s.r.o. - za inovativní kampaň V hlavní roli strojař pro posílení zájmu o Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu Ostrava
Růžový delfín
- Ing. Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti - za komplexní vytvoření a realizaci společensky prospěšného e-shopu s udržitelnými produkty a dárky Nakup na Dobro
Duhový delfín - Ceny prezidia ČMS
- Aleš Kaspar, ředitel, Gravitační vinařství VILAVIN KASPA, s.r.o. - za úspěšnou marketingovou podporu inovativního projektu v oblasti vinařství
- Adam Klofáč, MORIS design, s.r.o., spolumajitel - za unikátní koncept prodejny v segmentu chovatelských potřeb
- Ing. Jan Kodada, Ph.D., ředitel obchodu a marketingu, Gebrüder Weiss, s.r.o. - za kvalitní projekt CSR sponzoringu 100 kroků zpátky do života
- Taťána Kuchařová, předsedkyně správní rady, ambasador, Nadace Krása pomoci - za kvalitní nadační projekt s mezinárodním přesahem
- Mgr. Imrich Masliš – brand manažer, Ing. Michal Horna – PR manažer GlobeTech Innovation s.r.o - za úspěšný technologický transfer v oblasti kosmetiky s rychlou návratností a výraznými nárůsty prodejů
- Radek Sajvera, předseda představenstva, RAPETO, a.s. - za efektivní využití TV sponzoringu pro podporu prodeje produktu Pangamin
- PhDr. Michal Šesták – obchodní a marketingový ředitel, Ing. Štěpán Ryska – majitel, investor, M.G.C. Trade, s.r.o. - za úspěšnou marketingovou komunikaci při uvedení nového výrobku na trh vytvořením vhodného příběhu s přesahem do CSR
- Ing. Miroslav Šmíra, vedoucí partner, Rob4Job, s.r.o. - za podporu start-upového projektu vhodnou volbou marketingového mixu včetně využití výstav a veletrhů, prezentace v TV a na sociálních sítích
- Ing. Martina Weberová, MALFINI, a.s. - za profesionální využití výzkumu trhu při tvorbě marketingové strategie launche nové exkluzivní kolekce pracovních oděvů
Malý modrý delfín
- Ing. Michal Jakl, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o. - za úspěšný re-launch značky Key Rum na českém a slovenském trhu
- Mgr. Leona Kotlasová, marketing manager, WE|DO CZ, s.r.o. - za příkladné využití komunikační kampaně na posílení zpětné vazby od zákazníků ke zkvalitnění poskytovaných služeb
- Ing. Katarína Machytková, Group Marketing Manager, HOSPODSKA Špork, s.r.o. - za realizaci originální marketingové strategie restaurace Červený Jelen s důrazem na maximalizaci zákaznického zážitku
- Pavel Pokorný, manažer marketingu, NOVASERVIS, s.r.o.- za komplexní marketingovou kampaň vhodně využívající sportovní celebritu
- Mgr. Markéta Vinkelhoferová, předsedkyně představenstva, koordinátorka komunikace a marketingu, Fair & Bio družstvo - za vhodné využití on-line marketingu založeném na kvalitní analýze dat
Čestná uznání za úspěšnou nominaci
- Ing. Lenka Szotkowska, marketingový specialista, CZ Workshop, s.r.o. - za úspěšné využití webových stránek pro podporu projektu Lucián
- PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, JAP FUTURE, s.r.o. - za efektivní marketingovou podporu inovativního obkladového systému Efekta
- Ing. Jan Vokurka, jednatel, Kitl, s.r.o. - za originální prezentaci českého výrobku, výrazně posilující povědomí o značce
- Jan Zykmund, generální ředitel, Originální brambůrky, s.r.o. - za podporu úspěšného podnikatelského záměru prostřednictvím rozsáhlého souboru CSR aktivit
Mladý delfín 2021
Letos byla už podesáté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat problematiku udržitelného rozvoje v Česku. Porota pod vedením doc. Olgy Dolínkové ocenila projekty těchto studentů:
Vítěz soutěže Mladý delfín
- Gabriela Šebetková a Arina Dolenko - Vítězem soutěže se stal studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze
Další ocenění v soutěži Mladý delfín
- Lucia Hasprová, Patrik Belovič, Šimon Eperješi, Andrea Mináriková, Michaela Ráciková, Simona Stanová - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
- Simona Nehézová, Monika Starke, Viktória Baranová, Petra Bírová - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
- Adéla Pokorná - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
- Simona Nehézová, Monika Starke - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
- Miroslava Kostková, Kryštof Petrášek - Slezská univerzita v Opavě
Autor fotografií:
Luboš Marek, Bohemia Werbung