Křest knihy AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
Dne 5. června 2024 jsme pokřtili zajímavou a užitečnou publikaci, která přináší nové pohledy na využití umělé inteligence v marketingu. Slavnostní křest proběhl v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany.
"AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu" od Ladislavy Knihové je nezbytnou četbou pro každého marketéra, který chce pochopit a efektivně využít možnosti, které AI nabízí. Kniha je plná praktických příkladů, studií a návodů, jak AI začlenit do marketingových strategií a zlepšit tak výkonnost, personalizaci a celkovou efektivitu marketingových kampaní. Tato publikace je významným přínosem pro odbornou veřejnost a stane se jistě inspirací pro mnohé inovace v oboru.
Recenze
„AI Marketing Playbook je nezbytnou a inspirativní četbou pro každého marketingového manažera a odborníka, který se chce ponořit do světa umělé inteligence a její aplikace v marketingu a marketingovém řízení firem. Kniha přináší nejen důležité teoretické poznatky, ale především praktické návody a příklady, jak integrace AI může prospět firemním procesům a posunout marketingové strategie na novou úroveň. Autorka názorně ukazuje, jak AI mění marketing a jak mohou firmy těchto změn využít. Pokud jste k AI přistupovali s obavami nebo nejistotou, po přečtení této knihy se jich zbavíte a naučíte se AI ovládnout ve svůj prospěch.“
Ing. Tomáš David
prezident České marketingové společnosti
„Tato kniha je klíčovým průvodcem moderním marketingem prostoupeným umělou inteligencí. Autorka s mimořádnou erudicí představuje, jak AI transformuje marketing od základů až po vrcholné strategie. Čtivý text je unikátním spojením teorie a praxe prostřednictvím inovativního využití generativních jazykových modelů a multimediálních aplikací. Nejedná se o pouhé teoretické pojednání; je to most spojující vědecké poznatky s praktickým využitím, s důrazem na etickou a efektivní komunikaci značek. Představuje tak nejen obohacení akademické literatury, ale především je praktickou inspirací pro každého marketéra, který chce v digitální éře vést značku k autentické a sociálně relevantní komunikaci.“
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
čestná prezidentka a vice-prezidentka ČMS
„Pracujete jako marketér a chcete využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence? Tvoříte obsah pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, posty pro sociální sítě, grafiku, videa nebo podcasty? Sáhněte po této novince. Čtivý styl psaní, propojení teorie a praxe, tipy na inovativní využívání AI, spousta inspirace, ze které můžete čerpat při práci na vlastních projektech – to všechno jsou důvody, pro které tato kniha stojí za důkladné prostudování. Sáhněte po ní i vy, zjistěte, jak přesně AI mění svět marketingu a naučte se tuto přelomovou technologii využívat ve svůj prospěch!“
- AI Marketing Playbook
Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Autorka: Knihová, Ladislava
- Datum vydání: 28.02.2024
- Katalogové číslo: 39703
- ISBN: 978-80-271-5226-1
- Formát / stran: 167×240, 232 stran
- Jazyk: Čeština
- Nakladatel: Grada