Seminář Marketing a umělá inteligence: Inspirace bez hranic

Umělá inteligence rychle mění svět podnikání a stává se klíčovým nástrojem pro firmy všech velikostí. Ale jak efektivně zvládnout její zavádění do firemních procesů? Cítíte, že na to možná zůstáváte sami? Přijďte se inspirovat!

Česká marketingová společnost vás zve na inspirativní seminář

Marketing a umělá inteligence: 
Inspirace bez hranic

14. listopadu 2024,  od 9:00 do 15:30
Vysoká škola ekonomická – Akademický klub, nám. W. Churchilla 1938/4, Praha 3 – Žižkov (vchod z Italské)  

Hybridní workshop – Nemůžete přijet do Prahy? Připojte se on-line.

Hlavní tematické zaměření semináře

  • Etické aspekty a bezpečnost používání AI
  • AI v zákaznické podpoře a personalizaci
  • Využití AI pro analýzu trhu a predikci trendů
  • Kreativní využití AI v marketingu
  • ChatGPT v každodenní praxi
  • AI v praxi malých a středních podniků
  • Budování imerzivní zákaznické zkušenosti
  • Podcasty jako nástroj budování značky

 

Program semináře

Program ke stažení

08:30 – 09:00

Příchod účastníků a registrace

09:00 – 09:15

Zahájení semináře a vyhlášení 20. ročníku soutěže Marketér roku
Ing. Tomáš David, prezident ČMS & prof. Jiří Hnilica, Ph.D., děkan FPH VŠE - partner akce

09:15 – 09:45

Jak AI mění výrobu i marketing ve společnosti LASSELSBERGER
Ing. Jaroslav Šafránek, František Soukup, LASSELSBERGER, s.r.o.

Anotace: Umělá inteligence se stává klíčovým prvkem pro zvyšování efektivity a kvality výroby keramických obkladů ve společnosti LASSELSBERGER. Digitalizace a automatizace výrobních procesů přináší nejen inovace, ale také řadu výzev, které firma musí překonat při jejich implementaci. AI se však týká i řady dalších firemních procesů.

09:45 – 10:15

AI a budoucnost práce: Nový hráč a jeho potenciál při změnách na trhu práce
Ing. Lenka Farkačová, Ph.D., AMBIS vysoká škola, a.s.

Anotace: Role AI v transformaci trhu práce bude taková, jakou jí my (jednotlivci, firmy i ekonomiky) sami dovolíme. Avšak jaké změny můžeme očekávat v krátkodobém horizontu a jaký je dlouhodobý potenciál tohoto 'nového hráče' na trhu práce z mikro i makro pohledu?

10:15 – 10:45

AI v marketingu: Etické a odpovědné využívání umělé inteligence
Ing. Tomáš Krejčí, ředitel AI, T-Mobile

Anotace: Přednáška se zaměří na využívání umělé inteligence v marketingu eticky a odpovědně. Účastníci se dozví, jak implementovat AI do firemních procesů způsobem, který je v souladu s firemními hodnotami a zajišťuje dlouhodobou důvěru zákazníků. Diskutována budou klíčová pravidla a postupy pro zodpovědné využívání AI v marketingových a obchodních strategiích.

10:45 – 11:15

Coffee break & networking

11.15 – 11.45

AI jako nástroj kreativity
Ing. Michal Kajfosz, Vysoká škola kreativní komunikace

Anotace: Pohled mladé generace na AI, využití AI v reklamních kampaních. Integrace AI nástrojů do kreativního procesu. Ukážeme zajímavá data o nastupující generaci a jejím vztahu k AI, případové studie o využití AI v komerčních reklamních projektech a náš přístup řešení.

11.45 – 12:15

Skrytá tvář umělé inteligence: Jak minimalizovat rizika a maximalizovat bezpečnost?
Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA, Acresia Consulting

Anotace: Přednáška se zaměří na odhalení skrytých rizik spojených s implementací umělé inteligence v marketingu. Účastníci se seznámí s klíčovými výzvami, jako je závislost na technologiích, etické otázky, ochrana soukromí a manipulace daty. Přednáška také nabídne praktické tipy, jak minimalizovat tato rizika a zároveň maximalizovat bezpečnost a důvěru v AI systémy.

12:15 – 12:45

Podcasty jako nová marketingová příležitost
Ing. Petr Uchytil, RADIOHOUSE, s.r.o.

Anotace: Poslechovost, účinnost a strategie pro úspěch. Přednáška představí, jak podcasty mohou firmám nabídnout nové způsoby komunikace se zákazníky, posílit jejich loajalitu prostřednictvím cíleného obsahu s přidanou hodnotou a přinést inovativní formy monetizace.

12:45 – 14:00

Oběd v restauraci Akademického klubu & networking

14:00 – 15:15

AI v akci: Interaktivní WORKSHOP pro tvorbu vizuálních a datových řešení
Ing. Michal Kajfosz, Vysoká škola kreativní komunikace

Anotace: Rychlý úvod do dostupných AI nástrojů.  Workshop nabídne účastníkům praktický úvod do využití AI nástrojů pro analýzu dat, automatizaci procesů a generování a tvorbu multimediálního obsahu. Pod vedením Ing. Michala Kajfosze se účastníci seznámí a na vlastním notebooku případně i vyzkouší nejnovější technologie pro tvorbu kreativních a datových řešení.

15:15 – 15:30

Ukončení semináře – Ing. Tomáš David, ČMS

Program ke stažení

 

Příhlášky: Na seminář se můžete přihlásit pomocí On-line formuláře

Nezůstaňte v zavádění AI pozadu – společně to zvládneme!