Tři generace Neumannových v kuchyni: Vaření s radostí, tradicí i moderní lehkostí
Ikonická značka MORA letos slaví jubilejních 200 let existence a při této příležitosti s hrdostí představuje novou kampaň, jejíž tváří se staly tři generace žen z rodiny Neumannových – legendární lyžařka Kateřina Neumannová, dlouholetá ambasadorka značky MORA a symbol aktivního rodinného života, její dcera Lucie a sympatická babička Zdena. Tyto tři dámy propojuje aktivní životní styl, láska k dobrému jídlu, tradice a smysl pro kvalitu stejně jako značku MORA, která je navíc prověřena mnoha generacemi českých kuchařů. Maminka a dcera v jednom, Kateřina Neumannová, se tradičně zúčastní i Lipno Sport Festivalu, jehož je zakladatelkou i ředitelkou a kde opět nebude chybět ani MORA. Také na Lipně se totiž značka letos v srpnu chystá slavit své dvousetleté narozeniny.
Vaření jako součást aktivního života
Kateřina Neumannová je důkazem toho, že i zastánci dynamického životního stylu můžou připravovat kvalitní domácí pokrmy. Na talíři má pak Kateřina nejraději čerstvé suroviny a jejich jednoduché zpracování. „Baví mě připravovat kvalitní maso, které upeču nebo podusím, a k tomu jednoduchou přílohu – salát, brambory nebo rýži.“ V kuchyni si Katka zakládá na poctivé přípravě, při které se snaží dobře využít každou minutu. „Musím totiž sportovně přiznat, že i když vařím, není to úplně můj koníček. Asi je to tím, že bych na vaření potřebovala víc času, který ale nemám. Proto se snažím být alespoň co nejvíc efektivní,“ vysvětluje Katka s úsměvem.
Nová generace, nové inspirace
Její dcera Lucie si našla k vaření cestu díky vlastní iniciativě a sociálním sítím, kde čerpá nápady na nové recepty. V kuchyni dává Lucie přednost moderním a spíše lehkým pokrmům. Oblíbené jsou u ní především těstoviny a zdravé snídaňové kaše. „Ke zdravému stravování mě máma vedla od malička, ale nevyhýbám se ani sladkým dezertům. Miluji například tvarohovou bábovku, kterou připravuji podle jednoho z tradičních receptů,“ tvrdí Lucie, pro kterou vaření není jen nutností, ale také zábavou. Koneckonců svědčí o tom i její profil na Instagramu, kde rádá sdílí své kulinářské výtvory a snaží se motivovat více než sto dvacet tisíc svých sledujících k zdravému životnímu stylu.
Rodinné tradice a společné chvíle
Osvědčené a klasické postupy přináší do kuchyně Neumannových jednoznačně babička Zdenka. A tajný rodinný recept? Podle ní sice bohužel nic takového nemají, ale na lásce k tradičním jídlům se shodnou všechny. „Máme moc rády třeba telecí maso pečené na kořenové zelenině, které si spolu dopřáváme pravidelně,“ dodává Zdenka.
Společná vášeň pro kvalitu
Všechny tři generace Neumannových jednoznačně spojuje také důraz na kvalitní suroviny, pečlivý výběr ingrediencí a spolehlivé kuchyňské vybavení. Právě proto si vybraly českou značku MORA, která jim nabízí vše, co dnešní moderní i tradiční kuchařky potřebují – od multifunkčních trub až po výkonné varné desky. „Pomocí značky MORA zvládám vařit rychle, jednoduše a spolehlivě, což je pro mě v každodenním rytmu opravdu důležité," shrnuje na závěr svou zkušenost Kateřina.
O značce MORA
Ikonická značka MORA, která letos slaví úctyhodných 200 let na trhu, je symbolem spolehlivosti a inovací v českých kuchyních. MORA nabízí široké portfolio kuchyňských spotřebičů, které usnadňují vaření a přinášejí radost z každého pokrmu, ať už se jedná o tradiční rodinné obědy, rychlé zdravé večeře nebo nejrůznější kulinářské experimenty. Více o značce na www.mora.cz.
Kontakt pro média: Petra Vachoušková, BIG FISH & CO., s.r.o., +420 608 777 666, petra.vachouskova@bfco.cz