Klidnou noc, dnes je pátek 6. června, svátek má Norbert

Česká marketingová společnost

Česká marketingová společnost (ČMS) je dobrovolná nezisková organizace, která sdružuje marketingové pracovníky a zájemce o marketing formou kolektivního a individuálního členství.

Z původního poslání co nejvíce přispívat k rozšíření marketingu v České republice se v současné době zaměřuje především na podporu komunikace mezi marketingovými odborníky a zvyšování kvality marketingového řízení a marketingových činností.

Více o ČMS...

Marketingový glosář na pátek 6. června

Netnography - virtual ethnography

Netnografie, též označovaná jako virtuální etnografie, označuje metodu marketingového výzkumu, která zkoumá počítačem zprostředkovanou komunikaci v souvislosti s tématem souvisejícím s trhem; výzkumník...
 Marketingový glosář časopisu Marketing & komunikace

Marketér roku 2024 - vyhlášení výsledků

Slavnostní galavečer spojený s vyhlášením výsledků 20. ročníku soutěže Marketér roku se uskutečnil ve čtvrtek 22. května na Pražském hradě.
Titul Marketér roku 2024 a ocenění Velký modrý delfín získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, za výjimečný přínos k budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.

Marketér roku Junior

V soutěži Marketér roku Junior 2024, v kategorii Marketingová strategie zvítězily Štěpánka Di Maio a Beáta Postlová z ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií. V kategorii Marketingová kampaň zvítězil tým UKF Nitra ve složení Viktória Antolová, Kamila Košecká a Denisa Sládečková.

Veletrh Reklama Polygraf Obaly: ČMS pokračuje v tradici

Ve dnech 13. - 15. května 2025 proběhl 29. ročník veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, kde se Česká marketingová společnost opět zapojila do doprovodných programů veletrhu.

Marketing a komunikace
Inovace a trendy ve výuce na vysokých školách

Klub učitelů marketingu České marketingové společnosti uspořádal další z řady odborných seminářů, který se tentokrát uskutečnil v prostorách a pod patronací České zemědělské univerzity – Provozně ekonomické fakulty.

Nové vydání časopisu Marketing a komunikace 1/2025

Výzkum Češi a reklama 2025

Setkání odborníků u příležitosti vyhlášení výsledků 30. ročníku výzkumu se uskutečnilo ve čtvrtek 27.března 2025 na Novotného lávce, v budově ČSVTS, v nově otevřených prostorách Scény 5.

Seminář Marketing a umělá inteligence: Inspirace bez hranic

Umělá inteligence rychle mění svět podnikání a stává se klíčovým nástrojem pro firmy všech velikostí. Ale jak efektivně zvládnout její zavádění do firemních procesů? Cítíte, že na to možná zůstáváte sami? Vysoká škola ekonomická – Akademický klub

Rozloučení s Jitkou Vysekalovou

Křest knihy AI Marketing Playbook